Nieuwtje

joram

Nieuw lid
Hallo allemaal,

ik ben joram, heb sinds kort een vaste baan en ben nu opzoek naar een leuke auto. Ik rijd nog geen skoda maar wil me in de komende maand eentje aanschaffen. Zelf kijk ik naar een tweedehands octavia met niet al teveel kilometers.

Ik heb er al een paar gezien die me ook erg aanstaan. Nu nog kort wachten op mijn eerste salaris betaling anders wordt het allemaal wat krapjes :D

ik hoop hier nog veel te kunnen delen en ook snel mijn autootje te kunnen showen.

VEEJAY

Forumguru
Ik was een tijdje onvrijwillig tussen banen in (2009) en heb toen mijn huidige Octavia gekocht, daarvoor 10 jaar lang alleen leaseauto's gehad. Best wel een mooie herinnering heb ik aan mijn eerste eigen auto halen (met de trein).

Ik ben toen gegaan voor betrouwbaarheid, lage aanschafprijs, zuinig en praktisch: uiteindelijk een Octavia II business Edition 1.9TDI geworden met DSG met 90.000 op de teller, toen 14K voor betaald (nieuwprijs 31K). Rij er nog in na 4 jaar en 211.000 op de teller, nog geen moment spijt van gehad (behalve het vermogen dan, maar dat heb ik een jaar later op weten te lossen).

Het beste is eventuele kandidaten met ons te delen dan kunnen we denk ik wel + en - punten aangeven die je mee kunt nemen in je besluit!

joram

Nieuw lid
Hallo allemaal,

ik ben joram, heb sinds kort een vaste baan en ben nu opzoek naar een leuke auto. Ik rijd nog geen skoda maar wil me in de komende maand eentje aanschaffen. Zelf kijk ik naar een tweedehands octavia met niet al teveel kilometers, met bandjes van Tirendo.

Ik heb er al een paar gezien die me ook erg aanstaan. Nu nog kort wachten op mijn eerste salaris betaling anders wordt het allemaal wat krapjes :D

ik hoop hier nog veel te kunnen delen en ook snel mijn autootje te kunnen showen.

Ik heb eigenlijk niet een echte voorkeur voor motorisering. De autos die ik gezien heb waren eigenlijk allemaal 1.6 maar een 1.8 zou ook mooi zijn natuurlijk. Helaas ben ik me zeker dat een RS versie er voor mij niet inzit anders had ik dat natuurlijk gedaan :)

Bovenaan Onderaan