Nieuwe versie VCDS

nomad

Senior Member
Voor de liefhebbers is beta 904 beschikbaar. Details over de nieuwe versie staan op de site van ross-tech.
 

JoKing

Lid
Super, meteen ff downloaden.

Heb je VCDS al eens aan een nieuwe SuperB gehangen? Ik mis nog wat labels in de huidige versie.
 

nomad

Senior Member
Super, meteen ff downloaden.

Heb je VCDS al eens aan een nieuwe SuperB gehangen? Ik mis nog wat labels in de huidige versie.

Dat klopt. Ik hoop dat dat met de nieuwe versie opgelost is. Kun je me dat laten weten ? Heb hier zo even geen SuperB2 bij de hand
 

JoKing

Lid
Gisteren ff getest, maar ik mis nog steeds labels oa in module 09. Wel jammer want daar valt nog wel wat leuke dingen in aan te passen.

Verder kan ik module 46 niet openen. Tijdens de scan geeft ie aan dat alles OK is, maar verder kom ik niet.
 

JoKing

Lid
Ondertussen zitten ze op de officiele release 908. :yeah:

Groet,

Charlie

Heb h'm al draaien, alleen jammer dat de nieuwste auto's zoals de Superb en Golf VI nog niet volledig ondersteund worden.

Weet iemand hoe het zit met module 46, las iets dat het nu allemaal in module 9 zit? Kan 46 ook niet meer openen.

Net nog even zitten testen, maar er is toch een en ander verbeterd. Er is nu wel een label voor module 9.

Zit alleen nog te zoeken naar de optie om de ramen dicht te laten gaan met de afstandsbediening. Bij mijn Leon hoefde ik de knop maar even ingedrukt te houden en ze gingen automatisch helemaal dicht. Op de Superb moet de knop ingedrukt houden.
 

nomad

Senior Member


Zit alleen nog te zoeken naar de optie om de ramen dicht te laten gaan met de afstandsbediening. Bij mijn Leon hoefde ik de knop maar even ingedrukt te houden en ze gingen automatisch helemaal dicht. Op de Superb moet de knop ingedrukt houden.

Dat zit wel in 46 (althans, daar zou het moeten zitten). Is de comfortmodule.
 

JoKing

Lid
Dat zit wel in 46 (althans, daar zou het moeten zitten). Is de comfortmodule.

Module 46 is niet meer toegankelijk. Wat ik las zou deze nu virtueel zijn en zitten de opties in module 9. Klopt ook wel want er zitten nu veel meer optie in module 9.
Kan er helaas maar weinig over vinden, dus als iemand hier meer over weet dan houd ik mij aanbevolen.
 
Bovenaan Onderaan