Nieuwe Superb iV bezitter stelt zich voor

Hallo,

Ik ben Edward en sinds een week de trotse bezitter van een Superb iV uit 2020. Hij is van november dus model 2021 neem ik aan.
Volgens de Skoda Connect app is het een Style uitvoering en hij heeft lekker veel opties.
De auto heeft 59k km gelopen en ziet er nog uit als nieuw.

Veel kilometers heb ik nog niet gemaakt, maar wat een heerlijke auto is dit. Ruim, lekker comfortabel en vol opties.
Hiervoor reed ik een Peugeot Expert dus dan lijkt alles al comfortabel, maar daarvoor heb ik Volvo V70 en twee Octavia's gereden.

Ik kan puur elektrisch heen en weer naar mijn werk, dat is 40 kilometer. Met het koude weer van de laatste dagen is dat ook wel zo'n beetje het maximale.

Dus tot nu toe: fijne auto en ik hoop er vele jaren plezier van te hebben.
Op het forum vind ik vast wel de nodige informatie en als ik een bruikbare bijdrage kan leveren zal ik dat ook doen.

Superb.jpg
 

EdK

Forumguru
Welkom hier op Forum.
Nu zie ik dat laadsnoer van voorzijde onder de wagen lopen.
Waar staat die laadpaal ? Want zie hem niet door ramen heen, en gewoon de wagen in een woonwijk....
Laad je met een verlengsnoer vanuit huis ? En geeft dat geen problemen dan met snoeren over openbare weg ??
 

Japanese Power

Donateur
Waar staat die laadpaal ?
Als de hoogte van de Superb 149 cm is en de maximale hoogte van een publieke laadpaal 145 cm is (even de hoogte van het trottoir niet meegerekend) zou er zomaar een laadpaal achter de Superb kunnen staan die wij net niet zien…
 
Welkom hier op Forum.
Nu zie ik dat laadsnoer van voorzijde onder de wagen lopen.
Waar staat die laadpaal ? Want zie hem niet door ramen heen, en gewoon de wagen in een woonwijk....
Laad je met een verlengsnoer vanuit huis ? En geeft dat geen problemen dan met snoeren over openbare weg ??
Gaat inderdaad met een verlengsnoer naar huis. Was even een probeersel, ik heb namelijk nog geen buitenstopcontact
Ik ga via de gemeente proberen om een goot in het trottoir te krijgen. Dat hebben ze verderop ook
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
de hoogte van de Superb 149 cm is
Maar daartussen zitten ook nog ramen en dan had je wat moeten zien....
En vandaar de vraag die ik stelde.
En ben erg benieuwd naar die goot die je buren verderop al hebben.
Want dit is voor velen een probleem die wel voor de deur parkeren maar er nog een openbare stoep tussen hebben zitten...
 

EdK

Forumguru
Tsja had het niet over een kijkhoek...
Maar goed er staat geen laadpaal en zal wel komen doordat ik dagelijks tijdens werktijd naar kasten zoek die overal en nergens worden geplaatst.
Krijg je er oog voor en kijk je dwars door spiegels heen.............. ja ja ik weet het dat het niet kan.....
 
Nog wel even de simply clever parkeerkaarthouder in gebruik nemen @EdwardP … zo kan echt niet ;)
Werkt anders prima hoor
Welkom.

En mooie wagen, welke kleur is dit? Bruin, zwart?

Is dit een geïmporteerde auto?
Dank.
Is geïmporteerd uit Duitsland, onderhoudshistorie bekend.
De kleur is donkerbruin, maar lijkt af en toe zwart. Afhankelijk van hoe het licht er op valt.
 
Bovenaan Onderaan