Nieuwe Superb Combi

yves1966

Forumguru
Best dat ik ging informeren zodat ze konden bellen naar d'ieteren of hij kon nog lang in genk staan.

yves1966

Forumguru
MYSKODA is online, straks de wagen gaan afhalen :xyxthumbs:

Bijlagen

• myskoda.jpg
    myskoda.jpg
    388,4 KB · Weergaven: 134

s-line

Forumguru
Die dingen die jij standaard hebt waren in Nederland in 2011 al verdwenen waarschijnlijk ivm de crisis, overal op bezuinigen dus ook op spullen die bij een auto horen!
Maar ik zag zelfs bij je land genoot dat jullie ook 95%getinte ramen hebben, bij ons gaan ze maar tot 35%!! ;)

dirkie996

Forumguru
@yves1966: Gefeliciteerd met de mooie Superb! Morgen mag m'n echtgenote ook haar nieuwe Fabia afhalen. Bijna één maand vroeger dan voorzien. Bij m'n Octavia was de wagen ook veel eerder geleverd dan voorzien.Was die van u ook veel vroeger geleverd?
Alvast veilige kilometers toegewenst:xyxthumbs:

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met de nieuwe bolide, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! kom je er mee naar de meeting op 27-4??

greetz Corné

yves1966

Forumguru
@ Corné: waar gaat de meeting door en welk uur want moet werken die dag :(

@S-line: zou eigenlijk niet mogen dat er een verschil is in uitrusting tussen 2 landen!

@ iedereen: hopelijk worden het een pak "veilige" kilometers :super:

CDK

Forumguru
alle info over de meeting staat vermeld op het forum, uit mijn hoofd dacht ik om 11.00h verzamelen bij Skoda dealer Ames in Gorinchem, daarna een tourtje door de provincie Utrecht, maar als je moet werken houd het helaas op.

greetz Corné

yves1966

Forumguru
alle info over de meeting staat vermeld op het forum, uit mijn hoofd dacht ik om 11.00h verzamelen bij Skoda dealer Ames in Gorinchem, daarna een tourtje door de provincie Utrecht, maar als je moet werken houd het helaas op.

greetz Corné
Van 10u15 tot 15u30 blijkbaar, en moet om 14u beginnen dus zal jammer genoeg voor een andere keer zijn.

Zopas een rit van 60 km gedaan en verbruik zit nu gemiddeld aan 4,9/100.
Dus zal wel gemiddeld op jaarbasis rond de 5,5 draaien.
Iemand een cijfer voor de combi 1.6 TDI greenline?

Pendragon

Donateur
@Yves1966: Mooie wagen! Er viel me alleen 1 ding op, zijn de chromen uitlaatstukken af-fabriek? Ik vind die klem zo in het zicht zitten (ik zie op de foto gewoon de schroef zitten). Vind ik niet super netjes, maar ik ben ook kieskeurig bij dat soort dingen :)

yves1966

Forumguru
@Yves1966: Mooie wagen! Er viel me alleen 1 ding op, zijn de chromen uitlaatstukken af-fabriek? Ik vind die klem zo in het zicht zitten (ik zie op de foto gewoon de schroef zitten). Vind ik niet super netjes, maar ik ben ook kieskeurig bij dat soort dingen :)
Thx, de uitlaatstukken zitten niet op de 1.6 TDI en de dealer kon daar niet voor zorgen als optie, dus maar universele aangeschaft.
Als je laag zit zie je de schroefjes zitten, rechtstaand is er niks te zien :). Vind het toch beter zo dan zonder :xyxthumbs:

Canon-Eye

Forumguru
...en dan de restanten misschien nog even aantippen met matzwarte hittebestendige verf, dan vallen ze helemaal niet meer op.

yves1966

Forumguru
Eerste 1500 km achter de rug en megatevreden! Dinsdag eens naar de garage om zijn 1500-kontrole :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan