Ook nog vermelden:
- verlichting aan de voeten voor en achter, aan de binnenste deurklinken en onder de buitenspiegels om plassen te zien allemaal aanwezig..
Van 10u15 tot 15u30 blijkbaar, en moet om 14u beginnen dus zal jammer genoeg voor een andere keer zijn.alle info over de meeting staat vermeld op het forum, uit mijn hoofd dacht ik om 11.00h verzamelen bij Skoda dealer Ames in Gorinchem, daarna een tourtje door de provincie Utrecht, maar als je moet werken houd het helaas op.
greetz Corné
Thx, de uitlaatstukken zitten niet op de 1.6 TDI en de dealer kon daar niet voor zorgen als optie, dus maar universele aangeschaft.@Yves1966: Mooie wagen! Er viel me alleen 1 ding op, zijn de chromen uitlaatstukken af-fabriek? Ik vind die klem zo in het zicht zitten (ik zie op de foto gewoon de schroef zitten). Vind ik niet super netjes, maar ik ben ook kieskeurig bij dat soort dingen![]()
Als je erachter rijdt, zit je al gauw relatief laag (tenzij in een bussie of groter natuurlijk - of als je kleeft).Als je laag zit zie je de schroefjes zitten, rechtstaand is er niks te zien
Als ik eens wat tijd over heb zal ik die per stuk eens kort slijpen dat ze niet meer zichtbaar zijn :xyxthumbs:Als je erachter rijdt, zit je al gauw relatief laag (tenzij in een bussie of groter natuurlijk - of als je kleeft).
Blijkbaar wel, zou een kwartierke duren zonder afpraak, is gewoon een visuele kontrole van alles denk ik.1500km-controle? Is dan nog van toepassing?