Nieuwe Superb Combi

yves1966

Forumguru
Gisteren de nieuwe superb combi besteld :grin:
De ambition versie met admundsen pack, kleur black magic metallic en met de 17" trifid velgen.
Mooie salonvoorwaarden en 0% financiering.

offerte 1.jpg

Ben benieuwd of de levertijd tussen 10/03 en 30/03 zal kloppen :cool:

somebodey

Actief lid
Mooie Combi!

Levertijd valt nog erg goed mee vind ik!

Wij en mijn ouders moe(s)ten 3 tot 4 maand wachten op de onze..

yves1966

Forumguru
In Brugge (enkel Skoda) spraken ze van levering in april, in Eeklo (Skoda en VW) volgens de pc tweede helft van maart, dus blijkbaar kan er een groot verschil zijn per dealer.

somebodey

Actief lid
In Brugge (enkel Skoda) spraken ze van levering in april, in Eeklo (Skoda en VW) volgens de pc tweede helft van maart, dus blijkbaar kan er een groot verschil zijn per dealer.

Onze wagens zijn besteld bij Desmet te Ninove.

Mijn ouders hun Octavia Combi is midden december besteld en wordt midden-eind febr geleverd..
Onze Roomster is 3 weken geleden besteld en is voor midden april.

Waar haal jij trouwens zo'n leuke configuratie? (foto)

yves1966

Forumguru
op skoda tsjechie, taal is wel een probleem maar als je logisch kan denken geraak je er wel uit :winkie:

http://www.skoda-auto.cz/
dan het type dat je wil kiezen selecteren, de juiste uitvoering nemen en rechts "configurace"aanklikken.

yves1966

Forumguru
Leveringsperiode (10 - 30 maart ) is begonnen, doch nog geen enkel bericht van produktiestart :smirk:, ben benieuwd of ze de einddatum van 30 maart zullen halen :crazy:.
Kan iemand mij vertellen vanaf welk stadium je de wagen kan volgen op myskoda?

yves1966

Forumguru
Kan je de nummerplaat al in orde brengen..
Heeft eigenlijk weinig nut, de kentekenplaat is op 1 dag geleverd, terwijl de wagen klaarmaken voor afhaling toch wat langer zal duren vrees ik. Zal hoogstwaarschijnlijk de extra lakbescherming laten doen voor 99 euro!

somebodey

Actief lid
Heeft eigenlijk weinig nut, de kentekenplaat is op 1 dag geleverd, terwijl de wagen klaarmaken voor afhaling toch wat langer zal duren vrees ik. Zal hoogstwaarschijnlijk de extra lakbescherming laten doen voor 99 euro!

Wat je hebt, heb je al dan toch..

Dat is iets wat ik bij een externe firma / persoon zou laten doen..
Het zal daar duurder zijn, maar krijgt wel extra aandacht!
Kijk hier even naar mocht je interesse hebben:
http://www.bb-carcare.be/nieuwe-wagen-behandelen.html

yves1966

Forumguru
Wat je hebt, heb je al dan toch..

Dat is iets wat ik bij een externe firma / persoon zou laten doen..
Het zal daar duurder zijn, maar krijgt wel extra aandacht!
Kijk hier even naar mocht je interesse hebben:
http://www.bb-carcare.be/nieuwe-wagen-behandelen.html
Is prijzig en zeker niet bij de deur voor mij ( 175 km enkel ).
De buitenkant zou ik wel zelf doen, maar bij de dealer word ook binnen een extra beschermingslaag gegeven.

Heb het ook laten doen bij de dealer er is een garantie van drie jaar op de behandeling. Het andere is ook niet goedkoop zal ook wel degelijk zijn maar of zijn meerprijs wel te verantwoorden is?
Daartegen voor de producten zal ik daar wel een willen langs gaan.
@yves1966 nog een beetje op de tanden bijten :)

yves1966

Forumguru
Thx snelle, deadline van 30 maart zullen ze niet halen maar zal waarschijnlijk maar een paar dagen later zijn.
Heb ook de producten in de webshop bij mijn favorieten gestoken.

yves1966

Forumguru
Juist terug van de dealer: superb stond blijkbaar al 2 weken in genk! Zal morgenochtend aankomen.
Verzekering en nieuwe kentekenplaat in orde gebracht.
Mag de nieuwe superb combi afhalen op dinsdag 2 april :xyxthumbs:
Foto's volgen later :cool:

Bovenaan Onderaan