Nieuwe SuperB Combi

TTE

Lid
Nog ruim twee weken wachten, hij staat er nu al mooi bij. Komen nog chromestrips onderaan de deur. Leds in de spiegel, stadslicht. Speciale witte lampen voor de mistlampen en dagrijverlichting. Ik kan niet wachten!!!!!!!!:24: 046.jpg 045.jpg 046.jpg 045.jpg

@TTE,

Mooie auto! Gefeliciteerd! Worden 2 lange weken;)
Welke lampjes ga je monteren voor de mistlampen?? En de rest?

TTE

Lid
MTEC XENON SUPER WHITE (chrome Style) NATURAL GLASS 382 P21w 12v (MTEC 380 c) = £9.18 dagrij
MTEC 12v 55w SUPER WHITE HID CLASS UPGRADE BULBS (MTEC SW 55w) = £10.50 mistlampen
Produkt Artikel Nr.
Einzelpreis
Preis
2 x
Standard LED Lampe W5W radial

Farbe: Neutralweiss (Lichtfarbe 5000K)
Checkwiderstände: mit Check 155

8,50 EUR
17,00 EUR
2 x
Mini LED Lampe W5W radial

Checkwiderstände: ohne Check
Farbe: Neutralweiss (Lichtfarbe 5000K) 157

6,50 EUR
13,00 EUR

@TTE
Goede keuze,
Ik zelf heb voor de DRL: http://www.car-mod-shop.co.uk/Canbus%20white%2027%20SMD%20LED%20BA15s%201156%20382%20bulbs?filter_name=27%20smd
Witter licht dan de mtecs, en gaan een stuk langer mee. Mtecs willen nog wel eens binnen enkele weken kapot zijn. Daarnaast is het licht wat blauw.

De rest is van hypercolor? Erg mooie lampjes vind ik dat! Ga je de 'Standard LED Lampe W5W radial (met check)' voor stadslicht gebruiken? en de "mini 2 led voor instapverlichting'? :)
NB: je hebt van de mtec, de mistlampen toch wel de 35W versie geselecteerd? en NIET de 55W??? Deze branden namelijk in!!

TTE

Lid
auto wordt over een paar dagen afgeleverd, ik had de verkeerde lampen besteld voor de mistlampen. Gisteren maar direct nieuwe besteld. Wordt zo wel een erg gave bak. Kan niet wachten.

TTE

Lid
En ja hoor! Hij is er, wat een geweldige wagen. Heb mooie lichte lampen erin met hulp van een aantal Skoda forumleden. Hierbij een paar foto's.

Bijlagen

• 017.jpg
    017.jpg
    153,3 KB · Weergaven: 72
  • 018.jpg
    018.jpg
    159,1 KB · Weergaven: 80
  • 016.jpg
    016.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 77

SweetRevenge

Actief lid
Mooie auto. Veel plezier ermee.
Eén ding valt me we op, bij je eerste foto's had de auto chroom op de stijl tussen de voor- en achterdeur. Dat is nu niet meer. Was het dan niet jouw auto die er stond, of heb je het weg laten halen? Ik vond het wel strak met dat chroom.

Denk niet dat dat chroom was. Waarschijnlijk gewoon afplakband of bescherming tijdens transport. Of iets tegen vieze vingers:tongue:

TTE

Lid
Klopt, is transport plastic tape. Zat er inderdaad strak op maar was dus gewoon witte tape.

Bovenaan Onderaan