Nieuwe specs op Skoda site en dus graag jullie advies...

De Stip

Forumguru
Ik zag dat er op de Skoda site een aantal nieuwe specs staan, die er eerder nog niet te lezen waren. Zo kun je nu oa ook kiezen voor de 2.0 TSI 4X4 variant (mooi, maar dan word voor mij de auto onbetaalbaar helaas), en ook voor DCC. Ik heb ons forum doorlopen, maar kan niet zo gauw iets vinden over DCC icm de auto van mijn keuze. Ik heb onlangs voor de 1.5 TSI DSG Sportline Business gekozen en kan eventueel nog DCC toevoegen aan mijn bestelling. Eens per jaar gaat er een Hobby 450 UF aan de haak en dat gaat met onze huidige auto, een Octavia combi 1.8 TSI DSG EBL meer dan prima. Laatstgenoemde is destijds overigens bij aflevering met een Eibach progressieve vereiste verlaagd. Graag jullie advies over het wel of niet bestellen van DCC, want ik kan er eventueel om de prijs binnen de perken te houden, het navigatie plus pakket laten vervallen en voor dat geld dus de DCC kiezen.
 

CDK

Forumguru
@De Stip, keuzes moet je zelf maken. Persoonlijk zou ik altijd DCC meebestellen. Ik heb het onderstel ook onder m’n Kodiaq zitten (wel in combinatie met Eibach) en dat bevalt erg goed.
 
Bovenaan Onderaan