Nieuwe skoda stickers op de auto

Van idee maar eens werkelijkheid gemaakt en dus maar eens langs gegaan bij een klant van mijn werk en stickers laten maken.

Wat vinden jullie er van en wat is jullie mening

En als er meer mensen zijn die dit ook willen of deze stickers ook willen kan ik wel is vragen of ie dat voor een mooi mats prijsje wil maken voor meer forum leden
als er genoeg mensen zijn ga ik is informeren wat de kosten zijn om de stickers te laten maken

greetz steve1983:D 2013-07-13 17.41.57.jpg

Bijlagen

• 2013-07-13 17.43.21.jpg
    2013-07-13 17.43.21.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 169
  • 2013-07-13 17.43.34.jpg
    2013-07-13 17.43.34.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 173
  • 2013-07-13 17.43.49.jpg
    2013-07-13 17.43.49.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 167

Cordoba

Forumguru
Ziet er best netjes uit, maar ik geloof niet dat ik het op mijn auto zou doen. Overigens moet ik dan een andere versie hebben: zwarte stichers op een donkere auto vallen niet erg op, dus zou een lichte kleur (wit, of zilvergrijs bijvoorbeeld) moeten hebben.

Blacky

Forumguru
Bekijk bijlage 18868 Bekijk bijlage 18865 Bekijk bijlage 18866 Bekijk bijlage 18867 Bekijk bijlage 18868 van idee:pieker: maar is werkelijkheid gemaakt dus maar is langs gegaan bij een klant van mijn werk en maar is stickers laten maken

wat vinden jullie er van en wat is jullie mening

en als er meer mensen zijn die dit ook willen of deze stickers ook willen kan ik wel is vragen of ie dat voor een mooi mats prijsje wil maken voor meer forum leden
als er genoeg mensen zijn ga ik is informeren wat de kosten zijn om de stickers te laten maken

greetz steve1983:D Bekijk bijlage 18869

Iedereen is bezig alle belettering c/q stikkers te verwijderen. Dat jij dat mooi vind oké, ik zelf zou dat niet willen en gelukkig smaken verschillen.

Kiswum

Forumguru
Het ziet er prima uit, maar het is niet echt mijn ding op deze manier. Een sticker op je kentekenplaat of een logosticker in het midden van je achterruit vind ik persoonlijk mooier.

Rem82sch

Senior Member
Voor mij is het in iedergeval niks.
Ik hou er niet van allemaal logo's en stickers op een auto,
persoonlijk vind ik hoe strakker hoe mooier.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak.

CDK

Forumguru
op een Skoda rally auto is het imho leuk, maar niet voor auto's op de openbare weg, maar zoals door anderen ook al aangegeven, ieder z'n ding en als alle auto's het zelfde uiterlijk zoude hebben, zou het bar saai op 's lands heeren wegen zijn ;)

greetz Corné

Pollewop

Forumguru
Mooi lettertype,...maar ik vind dat het zo wel een soort "bedrijfsauto" wordt. Je verwacht eigenlijk ook nog de naam van de dealer...

Joske

Forumguru
STEVE AUTOPARTS & CO
specialiteit SKODA

:D

EDIT:

STEVE AUTOPARTS & CO
specialiteit ŠKODA

met dank aan @hpolie :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

hpolie

Senior Member
@Joske,
Als autodealer ben je natuurlijk wel verplicht om Škoda goed te schrijven :D
Dus doe het dan in het vervolg de S met gebruikmaking van de alt toets ingedrukt en 0138 te gebruiken :lezen: :yeehaa:

Vriendelijke groet,
Henk Polie

Joske

Forumguru
geloof het of niet, heb 5min op mijn toetsenbord zitten zoeken naar die omgekeerde accent circonflexe :D bedankt voor de tip, ik pas het direct aan (maar wel zichtbaar ;) )

ben nochtans wel thuis in ascii-tabel, maar had er niet aan gedacht!

hpolie

Senior Member
geloof het of niet, heb 5min op mijn toetsenbord zitten zoeken naar die omgekeerde accent circonflexe :D bedankt voor de tip, ik pas het direct aan (maar wel zichtbaar ;) )

ben nochtans wel thuis in ascii-tabel, maar had er niet aan gedacht!

Het was van mij ook maar een grapje :D

Maar als je dan toch bezig bent pas dan ook je handtekening even aan :lezen:

Bovenaan Onderaan