Nieuwe Skoda Roomster gekocht

Abo

Lid
In het verleden was ik door mijn Skoda dealer S-Point uitgenodigd om naar de Hawaii presentatieavond te komen van de Roomster. Leuk feestje was dat trouwens, maar die Roomster vond ik eigenlijk maar niks met die extreme vormen. Begin maart dit jaar was ik voor een onderhoudsbeurt van mijn Fabia Combi naar mijn dealer gegaan en ik kreeg van de werkplaatsreceptionist als aardigheidje een Skoda Roomster schaalmodel kado. Thuis zette ik dit zilvergrijze metallic exemplaar op de vensterbank. Maar affijn, daardoor ga je er steeds meer naar kijken en ik begon de Roomster steeds leuker te vinden. Vandaag wezen proefrijden met zo’n Roomster en dit reed geweldig. Verder was die van binnen erg mooi afgewerkt. Resultaat van dit alles? Na een zakelijk gesprek heb ik vandaag dus toch een nieuwe Roomster gekocht!! Levertijd 8 tot 10 weken vanaf 23-8-2007.

Het is geworden het actiemodel Roomster Style +, met LM 15 inch velgen, dakrailing en extra donker getinte zijruiten en achterruit. Ik heb gekozen voor de 1.6 16V 105 pk motor, deze is lekker rustig op de snelweg en je kunt er ook schakellui mee rijden. De fabrieksradio “Dance” heb ik niet genomen, dit kostte weer € 435,00 extra en mijn Pioneer CD MP3 speler is nog zeer goed. Deze wordt dus overgebouwd naar mijn nieuwe auto.

Enne, de kleur van mijn nieuwe Roomster is zilvergrijs metallic, net als dat schaalmodel!
Zo zie je maar waar zo’n schaalmodel toe kan leiden!
Misschien een tip voor alle Skoda dealers?

Hier vind je alvast een impressie hoe mijn nieuwe Roomster eruit komt te zien.
http://www.skodaforum.nl/board/vbgarage.php?do=view&id=261
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aanschaf van de Roomster. Ooit wil ik ook mijn Fabia Combi inruilen voor een Roomster maar nu nog ff niet.
 

EdK

Forumguru
ten eerste gefeliciteerd en kan alleen mar zeggen " een goede keuze"
maar je praat over 15 inch LM velgen en op je foto staat de Astria velg , maar die is 16 inch dus of je maakt een fout of je krijgt een andere velg !! Dus als je er van uit gaat dat je de velg krijgt die op de foto staat en je hebt in je koopcontract de 15 inch staan dan zou ik nog even een bezoekje aan je dealer doen als ik jou was !!
 

Abo

Lid
Hoi Edk,

Ik wist dat de foto’s de “16” Astria velgen toonden, maar het was ook maar een impressie.
In het echt wordt mijn Roomster met de “15” Avior velgen geleverd. In de showroom heb ik deze velgen gezien en ik vind deze ook mooi. LM velgen zet ik altijd 1x per 3 maanden in de autowas om ze netjes te houden. Bij de Avior velg gaat dit makkelijker dan bij de Astria. Ik krijg de auto wel in de kleur zoals op de impressiefoto’s getoond.
Verder ben ik erg in mijn nopjes met mijn nieuwe aanschaf.
Wel heb ik de dealer nog gevraagd of men nog windgeleiders wil monteren op de voor-en achterramen. En nu maar wachten tot die 8 tot 10 weken levertijd voorbij zijn!
 

joergarms

Senior Member
Goede deal.
Mooie kleur denk ik zo, krijg je er ook privacy glass in, staat wel goed lijkt me.
Die windgeleiders zijn echt een zinvolle optie.
Gefeliciteerd alvast,.
 

Abo

Lid
Yes Joergarms, het is het actiemodel Roomster Style +.
Deze is standaard extra voorzien van LM 15 velgen (Avior), dakrailing en die extra donker getinte ramen. De windgeleiders komen ook op de auto.
Ik ben al aan het aftellen, nu nog 7 tot 9 weken!
 
Bovenaan Onderaan