Nieuwe Skoda rijder

KennyT

Nieuw lid
Hallo iedereen,

Ik ben sinds 1 juni trotse eigenaar van een Skoda Kodiaq Sportline, waarvan ik heel tevreden ben. Maar zit natuurlijk met enkele vraagjes waar ik niet direct antwoord op heb gevonden.

1: hoofdgebruiker worden lukt niet. Heb al eens opgezocht hiervoor het forum maar niet direct een duidelijk antwoordt gevonden. Als ik dat wil toekennen moet ik bij mijn 2 sleutels snel na elkaar op de ontgrendelingsknop duwen waarna hij een paar minuten blijft laden en dan komt er op dat het mislukt is en ik opnieuw moet proberen of dat de sleutel al herkend is.

2: Zijn er nog mensen met een dashcam in hun Kodiaq? Ik heb deze nog uit mijn Caddy maar daar kon ik makkelijk mijn kabel leggen vanop het dashboard naar de A stijl, zo omhoog en via de zonneklep naar de 'opbergruimte' boven en zo naar de ruit. Maar nu zie ik niet echt een mogelijkheid om de kabel mooi weg te werken.
Alvast bedankt.
 

Falky

Nieuw lid
Hallo,
Je auto herkent de sleutel waarmee je je auto ontgrendeld en sluit.
Dus als jij stand "1" wil hebben, dan stel je eerst je stoel in zodat je goed zit. Vervolgens druk je 1x op "Set" en daarna op "1".
Een ander persoon doet exact hetzelfde. Druk echter dan op set en op "2".
Daarna contact uit en deur vergrendelen.
2 minuten wachten.
Dan open je je deur met de ANDERE sleutel en dan herhaal je de stappen.
Persoon/eigenaar van DIE sleutel kan dan dezelfde stappen voltooien en dan SET 1 doen.
Deur weer op slot en even 2 minutes wachten.
Alle sleutels staan dan ingesteld per bestuurder
 

KennyT

Nieuw lid
Okeey dat weet ik nu ook, maar hoe wordt je hoofdgebruiker van de wagen? Is ook nodig voor de Skoda App
 
Bovenaan Onderaan