Nieuwe skoda rijder!

Hallo allen,
Ik Pascal ben sinds 2 weken in het bezit van een ( RS) blauwe octavia uit 2006.
Oh wat een lekkere auto is dit en dat zeg ik als alfa fan!!!!!!
Hiervoor al wat diverse merken ( Peugeot fiat alfa vw ford en diverse motorisering )
Nu eens kijken hoe de sko zich gaat gedragen tot nu toe erg goed

nou deze forum ziet er ge
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier en weer zo'n mooie RS erbij op dit forum. En zo te zien in de super RS kleur: Race Blue Metallic.
Dus geen "blauwe" :banghead: Wees trots op die mooie RS! :D
Heb je nog meer specs voor ons of is de auto verder nog "standaard"?
 
Haha geen blauwe dussss! Sorry. Ik heb deze nu 2 weken en volgens mij is hij standaard geleverd ms de zwarte velgen ?? Die heb ik nog niet gezien. Ja het is idd een benzine auto. Ben ook niet van plan om de sko te gaan opleuken!? Ik vind m mooi zoals hij is o ja ms nog een keer de ramen laten tinten
Gr.pascal
 

CDK

Forumguru
Kom'm maar showen in Varsseveld op de meeting ;) kunnen we allemaal meegenieten :)
 
@Joske. Ja de gewone 200 pk uitvoering idd. Het kan natuurlijk altijd gekker. Maar ik ga er met m'n vorige auto een Peugeot 308 sw met panoramadak 1400 kg ruim 80 pk op voorruit!
 
Aangezien hij 224580 km heeft gelopen ben ik bang dat hij wel iets heeft verloren ja. Maar zo voelt hij niet aan ! Ook een proefrit in een met 185000 km en die reed stukken minder en was ook slecht onderhouden
 

Joske

Forumguru
Aangezien hij 224580 km heeft gelopen ben ik bang dat hij wel iets heeft verloren ja. Maar zo voelt hij niet aan ! Ook een proefrit in een met 185000 km en die reed stukken minder en was ook slecht onderhouden
Juist daarom.. Eens een dyno en eens aan de laptop hangen voor uitlezen op foutcodes bespaart je mss heel wat zware kosten in de toekomst.. (vooral dat laatste dan, dat eerste is informatief en gewoon leuk :D
 
Haha ik heb meerdere Peugeot gehad wel bijna altijd tevreden geweest. Alleen de laatste verbruikte te veel olie en koelvloeistof en waar het nou bleef????
 
Joske ik heb wel het idee dat deze auto goed onderhouden is geweest het is een ex lease en daarna heeft de eigenaar hen gekocht en is hij in onderhoud bij de garage geweest waar ik m nu gekocht heb
 

Joske

Forumguru
Joske ik heb wel het idee dat deze auto goed onderhouden is geweest het is een ex lease en daarna heeft de eigenaar hen gekocht en is hij in onderhoud bij de garage geweest waar ik m nu gekocht heb
Dat is positief! :jaja:

Maar toch.. Een dyno voor 15 euro, is toch geen geld é
Zie meeting 28/9 in Varssevelde ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan