Nieuwe Skoda Octavia Besteld ! ! !

Matthi

Nieuw lid
Altijd fijn als je een nieuwe auto mag uitkiezen, helaas is hij niet voor mij maar voor een goede vriend van mij,
maar aangezien ik ook gebruik kan maken van de octavia is het voor mij toch ook nog leuk!
hij was al gaan kijken bij de volvo garage voor een s60,
maar toen ik hem mee nam naar de skoda garage en we de octavia daar zagen staan was hij al snel verkocht!
super uitgeruste wagen tegen een mooie prijs, hopelijk doet ie het goed als ie er is !

Half oktober word ie geleverd :

Skoda Octavia ellegance 5d 1.9Tdi 105pk

kleur: cappuchino beige metallic

velgen VEGA 16"

Pack Prestige:
-duo interieur Onyx (leder&stof)
-parking distance control voor en achter
-regendetector
-achteruitkijkspiegel met automatische dimfunctie
-lichtsensor
-coming/leaving home functie
-automatische klimaatregeling

verdere opties:

Alarm met sleepdetectie
maxi dot scherm
ESP , TPM + wegrijhulp voor op een helling
SunSaveglass (gelaagde zijruiten)
navigatie columbus
Xenon koplampen + meedraaiende mistlichten
ruitewisser achteraan
afwezigheid motorkenteken (volledig ook octavia)

Rolle

Senior Member
Heb je de afwezigheid van octavia apart gevraagd? Of gaat je dealer dit doen?

Dat goed doen komt wel in orde. De octavia combi van mijn ouders doet het ook netjes.

Ik was verleden week bij de dealer waar mijn leasemaatschappij mijn nieuwe Octavia gaat bestellen. Ik heb hem toen gevraagd of ik af-fabriek geen typeaanduiding kon krijgen. Hij liet mij toen een soort bestelpagina via internet zien waar die optie niet bijstond. De dealer stelde dan voor dat ik het zelf ga verwijderen. Ben er een beetje huiverig voor al lees je op dit forum veel tips over kokend water, föhnen en visdraadjes. Anyway heb toch aangegeven dat ik op de achterklep toch liever geen Octavia en motoraanduiding zie. Even afwachten maar...

vdijk

Lid
als je even zoekt op dit forum dan kun je zien (=lezen) hoe je dit zelf kunt doen.
Het is al een keer besproken in een draadje

Matthi

Nieuw lid
We hebben de dag nadat ie besteld was ff met de dealer gebeld, ook omdat we eventueel overwogen om de roetfilter te nemen.
Hij vertelde ons dat er in de fabriek enkel het motorkenteken wordt verwijderd.
Als de auto wordt afgeleverd zullen ze er bij de dealer het octavia gedeelte erafhalen, zodat we een mooie gladde kofferbak hebben bij aflevering, staat toch een pak strakker vindt ik.

Wat ik me nou wel nog ff afvraag is wat er eigenlijk staat afgebeeld in het logo van skoda, ik kan er echt niks in zien...

Wat ik me nou wel nog ff afvraag is wat er eigenlijk staat afgebeeld in het logo van skoda, ik kan er echt niks in zien...

Dit is wat Skoda er over vertelt:

- De grote cirkel staat voor wereld/wereldbol en de algemeenheid en perfectie van producten.
- De vleugel staat voor technische vooruitgang op gebied van productie en verkoop over de hele wereld.
- De pijl staat voor progressieve productiemethodes en hoge productiviteit.
- De kleine cirkel, (oog) staat voor de precisie in productie, technisch inzicht en toekomstvisie.
- De kleur zwart staat voor de honderdjarige traditie van Škoda.
- De kleur groen staat voor milieubewuste productie en hergebruik van materialen.

Matthi

Nieuw lid
Dit is wat Skoda er over vertelt:

- De grote cirkel staat voor wereld/wereldbol en de algemeenheid en perfectie van producten.
- De vleugel staat voor technische vooruitgang op gebied van productie en verkoop over de hele wereld.
- De pijl staat voor progressieve productiemethodes en hoge productiviteit.
- De kleine cirkel, (oog) staat voor de precisie in productie, technisch inzicht en toekomstvisie.
- De kleur zwart staat voor de honderdjarige traditie van Škoda.
- De kleur groen staat voor milieubewuste productie en hergebruik van materialen.

Thnx voor de nuttige info :xyxthumbs:
wordt wel ff bestuderen...

Bovenaan Onderaan