Nieuwe Skoda Fabia Afgeleverd :)

• Onderwerp starter Deleted member 2717
  • Startdatum
D

Deleted member 2717

Zo,

Afgelopen vrijdag was het eindelijk mijn beurt om de Skoda Fabia GL afgeleverd te krijgen.

Ik wilde geen standaard Greenliner zijn, dus heb volgens mij bijna het hele boekje besteld. Alleen geen trekhaak, geen PDC en geen Navi.

Ben wel erg blij met de wagen. Ziet er goed uit. Lekker vlot. Binnenkort even naar de PK Dokter ;) En dan komt alles helemaal goed.

Hierbij, de GL De Faab :)

Binnenkant1 800x.jpg

Voorkant1 (ThaSySman) 800x.jpg

Zijkant1 800x.jpg

Ronbe

Senior Member
Mooie wagen, de 17 inch velgen staan hem inderdaad heel goed, hoe is het met het comfort met deze velgmaat ?

D

Deleted member 2717

Hi Ronbe,

Dankjewel voor je reactie.. Comfort is wel ietwat terug gegaan hoor. Bandenmaatje 205/40/R17 dus een vrij kleine wang. Je voelt wel elke bobbel en dingetje in de weg.. Voor mijzelf niet vervelend, vind het wel fijn eigenlijk...

Groetjes,

Ja! Hoe weet je dat? Heb je hem zien rijden?

Haha nee ik zag toevallig door je voorruit de Archipel! Vandaar.

Woon zelf ook in Lelystad, ik zal zeker opletten of ik je een keer zie rijden!

Ik rij in een (particulier) witte octavia combi 2 elegance ( 2 weken oud) dsg met 18" luxon antraciete velgen! Valt ook niet te missen!

Zitten aardig wat mensen uit lelystad op!

D

Deleted member 2717

Dankjewel Hetzer :)

@ O2Luxon. Komt die bij jouw ook bij Gijs vandaan? want dan heb ik hem daar al gezien ;) Zijn een leuke set velgen ja! :) Mooie kar hoor, en vooral in het Candy White.. Wauw..

Aardig wat mensen uit Lelystad ja, ik zie ook wel een een Yeti rijden en volgens mij zit die ook op dit forum...

Ja, bij Sander, gewoon Holsch! Het zou goed kunnen, al heeft die er maar 1 dag gestaan! Kwam 30 juni binnen en kon hem 1 juli halen :tongue: weet niet of je er toevallig was toen? Mogelijk stond die op dezelfde trailer.

D

Deleted member 2717

Ja denk het wel. Met Sander heb ik ook wel leuke ervaringen, ken ik nog van het werk van mijn vorrige bedrijf.

Hij heeft hiervoor bij Skoda Point gewerkt in Amsterdam, maar dat was toch tever weg dus hij is in L'stad gaan werken. Maar ik denk wel dat ze op dezelfde trailer hebben gestaan want die van mij was ook de 30ste binnen, ik kon hem alleen pas de 8ste ophalen vanwege de aanpassingen..

Zo heb ik bijvoorbeeld ook Needle Sweep ;) Zal ik binnenkort wel even posten :)

Ja denk het wel. Met Sander heb ik ook wel leuke ervaringen, ken ik nog van het werk van mijn vorrige bedrijf.

Hij heeft hiervoor bij Skoda Point gewerkt in Amsterdam, maar dat was toch tever weg dus hij is in L'stad gaan werken. Maar ik denk wel dat ze op dezelfde trailer hebben gestaan want die van mij was ook de 30ste binnen, ik kon hem alleen pas de 8ste ophalen vanwege de aanpassingen..

Zo heb ik bijvoorbeeld ook Needle Sweep ;) Zal ik binnenkort wel even posten :)

Oke, bij mij moest er enkel even een Bolero worden ingebouwd en die velgen eronder worden gezet.

Heb je ook een sport desing pakket? Sportstoelen en verlaagde auto? Ik heb ook zo een 3 spaaks multi stuur met paddels, sunset. Afgelopen donderdag een sierstuk erop laten lassen.. Hadden ze 1 juli geen tijd meer voor :tongue:

D

Deleted member 2717

Nee de Fabia GL is standaard al lager he.. Ik heb verder geen Sport Design pakket. Gewoon de 4 spaaks stuur. Ik heb namelijk ook gewoon een handbak.

Wel heb ik Sunset. En ik heb er ook een sierstuk op laten lassen met een diffuser aan de achterkant. Zal wel effe een foto maken, denk dat weinig mensen hem hebben.

Miez1

Forumguru
@thaSySMan en O2Luxon, ik begeef mij in goed gezelschap ;) ik heb jarenlang op Archipel 40 gewoond...... Wat mij opvalt is dat bij Holsch veel mogelijk is qua auto en aanpassingen op de Greenline uitvoeringen. Dat hoor je ook wel is anders. Misschien binnenkort ff een fotootje met zijn drieën posten bij Batavia Stad? ;)

D

Deleted member 2717

Lijkt mij een heel erg leuk idee :)

Ik zeg doen! :)

Sterker nog, laten we er een mini meeting van maken :)

Miez1

Forumguru
Smashing wielen trouwens ThaSySman, mooie keuze, niet makkelijk te missen! Mini Meeting is top zodra de 1.6d 'rolt'.

Grtz.

Miez

Haha, we hebben wel allemaal een verschillend model dus dat is wel geinig jah! Al steek ik wel wat af met me witte auto...:( :tongue:

Misschien vallen er nog meer te porren??

Miez1

Forumguru
Komen er nog meer weg uit het mooie Lelystadse dan? Er is laatst en erg mooie S2C afgeleverd in het wit, met chocoladebruin interieur, dvd schermpjes in in de hoofdsteunen en een aftermarket schuif/kanteldak. Die zal hier misschien ook ronddwalen. En een S2C 2.0 TDI in mocca brown voor een eigenaar van een dierenspeciaalzaak.

Dus kom maar op..

D

Deleted member 2717

Dankjewel voor het compliment Miez.

Hier nog even een fototje van de velg :)

IMG_7192.jpg

Bovenaan Onderaan