nieuwe skoda fabia 2007

indiana

Nieuw lid
hoi
vrijdag proef rit gedaan in de nieuwe skoda fabia gereden
xyxthumbs.gif

stond nog maar 15 km op de teller was leuk
1761.gif

een goede wegligging stuurd behoorlijk licht en een behoorlije ruimte binnen van deze auto werdt ik wel vrolijk van ook maar meteen gekocht
473.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: indiana</font><hr />

hoi
vrijdag proef rit gedaan in de nieuwe skoda fabia gereden
xyxthumbs.gif

stond nog maar 15 km opteller was leuk
1761.gif

een goede wegligging stuurd behoorlijk licht en een behoorlije ruimte binnen van deze auto werdt ik wel vrolijk van ook maar meteen gekocht
473.gif


[/ QUOTE ]

wAT FEIN DA JEI DE FABIA 2 ZOON MOOIE OTO FIND EN DAT JE HEM HEBT GEKOCHD
smirk.gif
 

EdK

Forumguru
Dach,

Ic wort nied froleik van sulke berigden wand ic moed eersd gaan verdalen voor ic weed wad er sdaad !!

Maw neem even de tijd voor een bericht en minimaliseer de taalfouten of laat het bericht achterwegen als je eigenlijk geen tijd hebt om dit te plaatsen !!

evenzogoed gefeliciteerd met je aankoop !! als ik het goed begrepen heb !!!
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

Dach,

Ic wort nied froleik van sulke berigden wand ic moed eersd gaan verdalen voor ic weed wad er sdaad !!

Maw neem even de tijd voor een bericht en minimaliseer de taalfouten of laat het bericht achterwegen als je eigenlijk geen tijd hebt om dit te plaatsen !!

evenzogoed gefeliciteerd met je aankoop !! als ik het goed begrepen heb !!!

[/ QUOTE ]

Flauw hoor.... Niet iedereen schrijft foutloos nederlands.Jijzelf trouwens ook niet.

Laat een ieder in zijn waarde !!!
 

EdK

Forumguru
nooit gezegd dat ik foutloos schrijf !
Heb het over minimaliseren van je schrijf fouten.
Maar je bent het met me eens dat dit toch wel even heel erg is. En vaak als resultaat dat er geen enkele reactie op gegeven wordt, wat voor een beginnend forumlid ook niet echt leuk is !!
Dus begrijp me niet verkeerd !! En ik laat een ieder echt wel in zijn waarde !

Mvg,

EdK
 

Jan_Hein

Actief lid
Sorry EdK,

Ik heb enkele van je berichten nog eens nagelezen. Die staan ook barstensvol met fouten. Met leestekens en hoofdletters neem je het niet zo nauw. De boel wordt daar dan ook niet beter leesbaar van.

Ik ben niet van de -dt- politie, anders heb je hier een dagtaak. Op andere forums trouwens ook. Jij bent niet de enige.

En nu weer on-topic graag.
 

indiana

Nieuw lid
kleur

hoi
de kleur is van fabia grijs en de levertijd konden ze nog niet zeggen +- 3 a 4 maanden dacht de dealer
 

Hetzer

Forumguru
En heb je nog voor de witte-dak optie gekozen??

Ik ben trouwens nergens tegengekomen wat deze optie kost en op welke versies deze leverbaar is.
 

Jpoers

Lid
Een wit dak staat in Nederland niet op de optielijst, weet niet hoe het in België is. Waarschijnlijk is 'Skoda' Nederland bang voor negatieve opmerking als Mini-naäper.
 

indiana

Nieuw lid
wit dak

niet gekozen voor een wit dak bewust niet gedaan want ik als voor een wit dak gekozen had dan lijkt de vorm op een mini dat vindt ik persoonlijk jammer dan verliest skoda fabia zijn kracht
 

Mark

Banned
Een wit dak staat in Nederland niet op de optielijst, weet niet hoe het in België is. Waarschijnlijk is 'Skoda' Nederland bang voor negatieve opmerking als Mini-naäper.

Ik geloof dat de Fabia II hier in België zelfs nog niet bestelbaar is, bij mijn dealer staat hij allezins nog niet in de toonzaal.
 
Ik geloof dat de Fabia II hier in België zelfs nog niet bestelbaar is, bij mijn dealer staat hij allezins nog niet in de toonzaal.

Vandaag een oranje exemplaar in Brussel aan de VUB campus gezien. Dus blijkbaar is hij toch te bestellen.
 
Bovenaan Onderaan