Nieuwe Skoda en nog nooit voorgesteld

canth

Actief lid
Dus daar moet maar eens verandering in komen. Ben al zo'n 14 jaar lid, maar en heb net mijn eerste eigen Octavia gehaald.
Mijn historie (allemaal lease):
- Octavia Combi RS (2008-2010). Diesel, fijne wagen met zo'n 170 pk
- Octavia Combi 1.8 TSI (2010-2014) met DSG. Heerlijke wagen met veel meer vermogen dan de 160 papieren pk's. Totdat bij 150.000 km het olieverbruik begon..
- Octavia Combi 2.0 TDI (2014-2018). Handgeschakeld, verlaagd door Antera en getuned bij JDE tot zo'n 200 pk. Heerlijke rijders wagen.

Daarna een tijdje het spoor bijster geweest met een Kona Electric en nu een Kia CEED SW. Maar ik ga binnenkort van baan wisselen en de nieuwe baan heeft geen lease auto meer. Dus op zoek naar een eigen auto. Vanwege de Kona heb ik al een wallbox hangen en aangezien ik best wel wat kortere afstanden rij was de keuze voor een PHEV snel gemaakt. Ik heb een mooie import wagen gevonden met de nodige opties.
Het is een parelmoer witte Octavia combi geworden met ongeveer 70.000 km op de teller en de volgende opties:
- leren bekleding (suedia?)
- matrix verlichting
- ACC met luxe lane assist
- 18 inch perseus velgen.

Die velgen hadden helaas veel stoeprand schade, maar de verkoper kwam met het zeer goede idee om ze te laten overspuiten in glanzend zwart. Ik vind zelf dat het resultaat uitstekend is. Zie foto!
Er is al een afspraak voor verlaging gemaakt (bij Antera natuurlijk). Ik kijk er naar uit om weer vele jaren te genieten van een Octavia!


full
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd. Die kabel onder de auto door doet me denken aan een collega van mij die een redelijk beschadigde achterklep heeft van hun Ford Kuga. Zij moeten de laadkabel achter onder de auto doorleggen maar heeft de kick sensor en dan gaat de klep steeds open - in de lage garage.
 

Alexander68

Senior Member
Oh chips mijn uitstekende tong is weg gevallen, maar ik snapte al dat het weg moet zijn...soms is auto correctie .....eh erg fijn merk ik zelf ook regelmatig
 
Bovenaan Onderaan