Nieuwe Skoda doodgezwegen in de pers ?

Het valt mij op dat er na de introductie bij de dealers van de nieuwe Rapid totaal geen aandacht wordt geschonken aan deze geweldige nieuwkomer van Skoda . Dit terwijl deze no-nonsens auto een welkome aanvulling is op het Nederlandse wagenpark . We worden allemaal geconfronteerd met het afbraakbeleid van het regime Rutte waardoor we allemaal minder te besteden hebben : deze Skoda is een uitgelezen kans om in barre tijden toch in een fatsoenlijke ruime auto te kunnen blijven rijden !
Waarom geen tests in de media terwijl er wel wordt geschreven dat bijvoorbeeld een Opel Insaainia toch een lagere "bijtelling " behoudt wat voor de gewone man totaal oninteressant is ???
Ik had eerst ook weinig met deze nieuwkomer en dacht dat er iets inferieur Dacia-achtigs zou komen maar nadat ik de auto in levenden lijve gezien had was ik om : dit is écht value for money !
Ik had al een leuke Citigo geconfigureerd want de kinderen gaan toch niet meer mee....blijk je voor hetzelfde geld een mooie Rapid te kunnen rijden !
Ik heb iedere dag nog heel veel plezier van mijn "Roomy" en inruilen is nog niet aan de orde maar wanneer er weer eens een Arctic actie komt met die Rapid weet ik het nog niet.....
 

Cordoba

Forumguru
Blijkbaar bied Skoda/Pon de pers onvoldoende om er aandacht aan te besteden. En dat te weinig bieden, kan zijn in de vorm van uitstapje met proefrit in Tsjechie of iets dergelijks, uitje op circuit of het kopen van media-aandacht. En doordat Skoda daar geen bakken geld tegenaan smijt, blijven ze lekker goedkoop.:worshippy:
 

peperskoda

Forumguru
Toen de Rapid geïntroduceerd werd hebben alle autobladen en internetpagina's aandacht aan de Rapid geschonken, maar dat is wel weer een tijd geleden. Aangezien Pon vrijwel geen demo's meer aanhoudt is de pers aangewezen op goedwillende dealers die hun demo voor 1 of meer dagen ter beschikking willen stellen vandaar dat je hem nu nog niet of nauwelijks in de pers tegenkomt.
 

turboturbo

Forumguru
Kan ook te maken hebben met het succes van de Rapid en daarmee wegsnoepen van marktaandeel ten koste van VW.
Hoewel, dan zou datzelfde ook weer moeten gelden voor de nieuwe Octavia.
?
[/conspiracymode]
 
Bovenaan Onderaan