Nieuwe site Skodatec

TuLiPs

Nieuw lid
Ik wil van deze kant toch wel even een reactie plaatsen aangaande Skodatec. Ik heb n.l. het donker bruine gevoel dat herr Siemann (zit achter dit bedrijf) niet echt "vertrauenswürdig" is. Ik heb op 27 sept 2007 een bestelling geplaatst (een bescherm strip voor op de til drempel bij de achterklep - een zgn 'Ladekantenschutz') en daarvoor de volgende dag een betaling gedaan ad EURO 61,90 op de rekening van Skodatec bij de Deutsche Bank. Na 2 weken nog niks ontvangen dus maar eens mailtje gestuurd. Geen reactie. Na een week nog een mailtje richting herr Siemann en je raad het al, juist ja geen reactie. Heb me vervolgens aangemeld op het forum van skodafreunde-muenchen.de en daar mijn probleem cq ervaring met Skodatec/Siemann voorgelegd. De moderator van dat forum (JO) heeft contact met Siemann en heeft mijn 'probleem' omstreeks 20 okt aangekaart. Herr Siemann zou, zo had hij JO gezegd, de bestelling de volgende week de deur uit doen. Niet dus. 14 nov maar weer eens op het forum van skodafreunde-muenchen een berichtje geplaatst. JO zou weer contact leggen met herr Siemann en vragen waarom de bestelling nog niet was afgeleverd. Wat schetst mijn verbazing, dezelfde dag krijg ik zowaar een email van herr Siemann.
Hier de inhoud van deze email --



Hallo Herr Tulp,
es tut uns Leid das ich mich jetzt erst melden.
Wie Sie ja bemerkt haben, ist die Seite www.skodatec.com weg. Neue Adresse ist jetzt www.skodatec.net
Dies hat zu folge, dass ein bekannter von mir der auch hinter der Internetadresse stand verstorben ist. Deshalb hatte ich endschlossen die Firma für 1,5 Monate zu zumachen.
Den Andrang können Sie sich ja denke. Es gab dann ja noch mehr Kunden die es leider auch betroffen haben.
Wir müssen jetzt erst einmal alles wieder aufarbeiten.
Ihre Bestellung ist nächste Woche bei Ihnen.
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Geduld.
Das Sie Ihren Frust im Forum luft gelassen haben, haben wir natürlich auch Verständnis



[FONT=Times New Roman, serif]Freundliche Grüsse [/FONT]



[FONT=Times New Roman, serif]Carsten Siemann
Beratung / Verkauf
Skodatec-Team "[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]einde bericht.[/FONT]



[FONT=Arial, sans-serif]Het is inmiddels 26 nov en dus is "[/FONT][FONT=Arial, sans-serif]nächste Woche[/FONT][FONT=Arial, sans-serif]" al voor bij maar nog steeds geen Ladekantenschutz. Al met al heb ik inmiddels nou niet echt veel vertrouwen meer in Skodatec/Siemann. Ik vrees in grote vreze dat ik naar mijn Ladekantenschutz en mijn geld kan fluiten. Wees dus gewaarschuwd voor dit "bedrijf".[/FONT]

Mocht ik onverhoopt toch nog de bestelde waren ontvangen, dan zal ik dat terstond laten weten maar voorlopig toch maar een waarschuwing.

TuLiPs
 
hoi, ik wil toch ook mijn mening kwijt. Ik had 2 strips besteld voor mij en auto van een vriend. Helaas bestelden we de verkeerde strips (kregen voor combi ipv hb). Mail gestuurd en gevraagd of we konden terugsturen,. ja was geen probleem. Aangezien onze eigen fout was had ik idee dat alle kosten voor ons waren, nee dus, opsturen enkele reis was onze kosten, terugsturen van goede strips op kosten van hun en verschil in geld terug. Wij hebben puur goede ervaringen met skodatec, dit was wel ong. half jaar geleden.
 

TuLiPs

Nieuw lid
Kan kloppen. Hr Siemann geeft aan dat zijn zaken partner is overleden en hij er nu alleen voor staat. Vervelend voor hem maar nog geen reden om a] de bestelling niet uit te voeren en b] op geen enkel email te reageren. Heb eergisteren maar weer eens een mailtje gestuurd met het verzoek dan maar mijn geld terug te storten maar tot op heden nog geen reactie. Al met al vrees ik in grote vreze dan mijn poen wel weg zal weze (FF rijmen, 't is en blijft ten slotte sinterklaas tijd).
Mocht zich ontwikkelingen (positieve dan wel negatieve) aan dienen dan laat ik jullie weten.
Greetz

TuLiPs
 
Bovenaan Onderaan