Nieuwe prijzen per 1-1-2009

  • Onderwerp starter superbII
  • Startdatum

Bartez

Lid
EN de columbus navigatie er standaard bij voor een kleine meerprijs....ik heb nog geen bericht van mijn dealer of deze optie ook nog voor die van mij van toepassing is. Mijn BL is begin december besteld.....morgen nog maar eens bellen of de columbus mogelijk is voor die 500 euri's
 

sitechris

Donateur
als je de business line bekijkt, is vooral de ambition bl interessant. De meerprijs van de Elegance BL is best fors, als je de opties die je erbij krijgt nog eens nader bekijkt.
 

Mr_McPhisto

Actief lid
Skoda Superb prijslijst per 01-01-2009.pdf

http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/988.pdf

Skoda Superb BL prijslijst per 01-01-2009.pdf

http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/987.pdf[/quote]


Ik heb vandaag echt heel veel geluk gehad, denk ik in ieder geval.
Ik had een superb elegance samengesteld, maar dan buiten de businessline-editie om, omdat ik zeker wilde weten dat de navigatie columbus volledige functionaliteit zou hebben. Nu dus deze nav. is toegevoegd aan pakket BL, nog kunnen omzetten! Hij staat voor week 5 in planning voor productie. Scheelt € 4.000,-- in bijtelling!!!
Zo lekker!

Besteld zwarte 2.0tdi 140 pk superb elegance BL. Chip naar 170 pk en iets van 385nm. Leuk!
 

Pendragon

Forumguru
Ik werd vandaag door de dealer gebeld dat vanwege een paar wijzigingen en de nog niet officiele bestelling de normale opties bij mij ook niet meer konden of in dure pakketten. Ik heb toen ook gezegd: doe mij dan maar een BL Elegance. Zitten alleen andere velgen bij dan ik wilde, maar daar kan ik mee leven. Dit scheelt idd weer in de bijtelling :)
 

Pendragon

Forumguru
De nieuwe prijzen zijn bekend!!

Allemaal wel iets duurder geworden op het eerste gezicht en nieuwe paketten...

Skoda Superb prijslijst per 01-01-2009.pdf

http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/988.pdf

Skoda Superb BL prijslijst per 01-01-2009.pdf

http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/987.pdf

Pakketten: gevolg is dus, dat je niet meer zoals eerst los allerlei accessoires kunt bestellen, je kunt alleen maar pakketten bestellen, plus nog de paar losse accessoires die in de lijst staan.
 

octofreak

Actief lid
Maar laten we eerlijk zijn, wat wil je nou nog bij die pakketten aan opties die niet bij te bestellen zijn:ahum:
Die pakketten hebben bijna alles al :super:
 
Ik wilde graag stoelverwarming voor, en parkassist als optie extra.
Maar helaas is dat vanaf 1 jan dus niet meer mogelijk op een Amb.B.L
(De Ele.B.L heeft dat wel, maar is met leer en een 2.0 TDI helaas boven mijn budget)
 

HWH

Lid
Stel je wilt de soundsystem (tien speakers ipv acht) maar je heb geen navigatie. Dat kan nu ook niet meer. Dus ja het wordt allemaal wel een beetje beperkt...

Aan de andere kant is men weer in andere zaken wat royaler geweest. De ambition heeft nu ook dimmende binnenspiegel dat was eerste niet.
 

Bartez

Lid
Hee wat ziet mijn oog?! Er is WEL een business line versie leverbaar met benzinemotoren??

Superb 1.8 TSI 4x4 Elegance BL EUR 38.650 !!

goedemorgen.....uitgeslapen :tongue: hahaha....sorry...even terugplagen....het was al eens genoemd...wellicht in een ander topic :smiley29:
 

___JC___

Forumguru
goedemorgen.....uitgeslapen :tongue: hahaha....sorry...even terugplagen....het was al eens genoemd...wellicht in een ander topic :smiley29:

Ik was ECHT in de veronderstelling dat ie alleen op de diesels geleverd werd. Goed nieuws in ieder geval!
 

WillemJan

Forumguru
Ik heb toch nog even een vraag over de pakketten. Stel je wilt het Comfortpakket van de Suberb II BL. Moet je dan alle onderdelen verplicht afnemen, of kan je ook aparte onderdelen nemen? In het Comfort pakket zit bijvoorbeeld Elektrisch glazen schuif kanteldak maar ook Elektrisch schuif kanteldak Solar...

Of een ander voorbeeld: kan ik uit het Comfort pakket alleen verwarmbare passagiersstoel en sunset nemen?

Alvast bedankt voor het mee-denken.

Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb toch nog even een vraag over de pakketten. Stel je wilt het Comfortpakket van de Suberb II BL. Moet je dan alle onderdelen verplicht afnemen, of kan je ook aparte onderdelen nemen? In het Comfort pakket zit bijvoorbeeld Elektrisch glazen schuif kanteldak maar ook Elektrisch schuif kanteldak Solar...

Of een ander voorbeeld: kan ik uit het Comfort pakket alleen verwarmbare passagiersstoel en sunset nemen?

Alvast bedankt voor het mee-denken.

Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan

Nee , je kunt per 01-01 alleen nog maar het complete pakket bestellen
 

Fabia

† In Memoriam
Vind het niet slim, het lijkt een beetje op koppelverkoop. Als je dit wilt dan moet je dat ook nemen. Niet echt klantvriendelijk.
 

Michel

Forumguru
Misschien niet erg slim, omdat de keus voor de klant een stuk minder is en je vaker zaken moet meebestellen, maar vanuit oogpunt van de fabrikant wel slim.

Als je als fabrikant maar een aantal uitvoeringen en optiepakketten levert, wordt het qua logistiek in je fabriek en bij toeleveranciers een stuk overzichtelijker. Je hoeft immers niet allerlei "specials" te gaan bouwen, waarvoor je weer allerlei logistieke processen moet inrichten. Daarnaast zullen consumenten die écht een bepaalde optie willen hebben, waarschijnlijk toch wel het pakket gaan bestellen, dus dat is gewoon winst voor de fabrikant.

Aan de andere kant is zo'n pakket vaak wel een stuk voordeliger dan alle opties afzonderlijk, maar je zou maar net bijv. één optie willen hebben. Zelf wilde ik bijv. wel de Bolero radio in mijn Octavia II hebben, maar die zit nu enkel in een Audio Pack III pakket van € 900,-. In de Superb II kan je de Bolero wel "los" voor € 380,- bijbestellen, maar in de Octavia II zit je meteen weer vast aan 12 luidsprekers en een equalizer. Daar wilde ik niet voor betalen en dus is die Bolero er niet gekomen. De Swing radio mag er namelijk ook zijn en is al tot meer in staat dan mijn huidige Radio Symphony, zoals het afspelen van CD's met MP3 bestanden.
 
Bovenaan Onderaan