Nieuwe pook

Hakar

Donateur
Ik heb geen ervaring met de knoppen van Superskoda en de Superb, maar waar stokt het vervangen?
Al bij het demonteren van de oude knop, of bij het monteren.
Geef eens aan welke stappen je al hebt gehad.
 

Hakar

Donateur
Terwijl ik zat te typen had @skodasuperb94 al een linkje geplaatst.

Edit.
Ik zie op het bijgevoegde briefje Leather staan, is it real leather of chinees leather?
 

TooTall

Forumguru
Hoi daar :)

Op de foto's te zien van de Superskoda link is het gewoon een identieke bevestiging. Enkel was bij mijn aanschaf de vervangpook inclusief lederen hoes. Dat heb jij dus niet. Maar dat is geen probleem, *denk ik*. De lederen hoes zit gewoon met een ring onder de knop op de staaf.

-Met een plastic trim removal tool gewoon het hele vierkante frame loswrikken, en omhoog trekken
-In het zakje op de foto's van Superskoda zie je een metalen ringetje, dat moet je doorknippen. Dan kan je de oude knop loswrikken.
-Nieuw ringetje rond de staaf doen
-Lederen hoes op de juiste positie zetten
-Nieuwe knop erop
-Ringetje klemmen
-Frame naar beneden trekken, vastklikken.
-Klaar.

Wat heb je al gedaan? Is de oude knop al los?
 

FWesten

Senior Member
Hoi daar :)

Op de foto's te zien van de Superskoda link is het gewoon een identieke bevestiging. Enkel was bij mijn aanschaf de vervangpook inclusief lederen hoes. Dat heb jij dus niet. Maar dat is geen probleem, *denk ik*. De lederen hoes zit gewoon met een ring onder de knop op de staaf.

-Met een plastic trim removal tool gewoon het hele vierkante frame loswrikken, en omhoog trekken
-In het zakje op de foto's van Superskoda zie je een metalen ringetje, dat moet je doorknippen. Dan kan je de oude knop loswrikken.
-Nieuw ringetje rond de staaf doen
-Lederen hoes op de juiste positie zetten
-Nieuwe knop erop
-Ringetje klemmen
-Frame naar beneden trekken, vastklikken.
-Klaar.
Bedankt. . Maar iets paste dus niet. Ik zal er wat foto's van maken zsm...
Mogelijk hebben jullie de oplossing.
 

Hakar