Heel goed! Eindelijk eens een beetje kleur tussen al die grijze massa.dit keer in de opvallende Phoenix Orange kleur. (die overigens sinds gisteren in prijs verlaagd blijkt, van 1250 meerprijs naar 850 gezakt)
Inderdaad, jammer die die felgroene kleur niet beschikbaar is op de Octavia Combi, anders was die het geworden. Overigens zie de Phoenix Orange er in de folder en configurator er wel anders uit dan in het echt:
ACC is optioneel en zit in het travel assist pakket inclusief side assistCruise control, geen ACC dus. Wel een grote kleurenkeuze voor een PON-auto!
Kan nu wel, Mamba Green is leverbaar op de Sportline Business. Zie dit draadje https://www.skodaforum.nl/forum/i/nieuwe-octavia-nu-ook-te-bestellen-als-sportline-business.49022/Inderdaad, jammer die die felgroene kleur niet beschikbaar is op de Octavia Combi, anders was die het geworden. Overigens zie de Phoenix Orange er in de folder en configurator er wel anders uit dan in het echt:
Toch een wrapje doen dan... Maar dat oranje is ook gaaf hoor!Heb ik gezien inderdaad, maar het is helaas niet de Rallye Green zoals Skoda ook levert op andere modellen. Ik moet nog erg wennen aan deze kleur groen, wellicht eerst maar eens in het echt aanschouwen. Ik blijf dus bij de Oranje-kleur. Wel leuk dat het wagenpark op deze manier hopelijk wat meer kleur gaat krijgen!
Ik hoop dat de PHEV weer leverbaar wordt. Toch vreemd dat deze afgelopen jaren steeds wel en dan weer niet leverbaar is.
De Seat Leon is momenteel wel gewoon als hybride te bestellen.