Nieuwe Octavia Combi businessline elegance besteld

Eindelijk mijn nieuwe auto besteld, na 2 jaar te hebben gereden in een bloedsnelle Leon kan ik door mijn nieuwe job weer een auto uitzoeken. Veel keus was er niet, moet weer uit de stal van VAG komen en als je een station zoekt voor een leuk bedrag dan kom je snel bij de Octavia terecht!!!

Geen slechte keuze uiteraard zeker in de kleur Candy White met Sunset en 17 inch velgen...de 1.2 TSI zal wel even wennen zijn maar viel me al emorn mee tijdens een proefrit!! Geen DSG...bewust niet.

Heeft iemand misschien fototjes van zijn witte combi, dan zie ik die graag!!!

Levering mei-juni?? (16 tot 18 weken levertijd en er zijn er 2 om)

leuke opties zijn er eigenlijk niet meer te krijgen bij businessline modellen...ds alleen optie naar 17 inch en sunset, de rest vond ik wel gescheten eigenlijk...leer hoef ik niet meer in deze auto...dus houdt het op met de opties

had DSG in mijn leon...is me wel bevallen hoor, maar wil weer lekker roeren hihhii...vind ik toch leuker eigenlijk...en filerijden doe ik niet meer aan

mlaven

Lid
Even een update over de levertijden...

Twee weken geleden is mijn nieuwe Skoda Octavia Combi Elegance Businessline 1.2TSI handbak met extra's (sunset,stoelverwarming,mdi) kleur Storm Blue besteld.
Ik kreeg vandaag te horen dat deze pas rond juni geleverd kan gaan worden!! ZUCHT....

Skoda zou wel komende weken de productie gaan opschroeven, dus misschien gaat dit binnenkort weer veranderen...

Als voorbeeld gaven ze ook aan dat een Fabia greenline nu op bijna een jaar levertijd zit!!

Bovenaan Onderaan