Nieuwe Octavia Ambiente 1.2 DSG bijna daar

hvdu

Lid
Ik heb donderdag bericht gekregen van de dealer dat de papieren binnen waren. Toen ik vrijdag langsging was de auto er ook al. Nog volledig ingepakt met witte plastic. Maar alles zag er al goed uit.

Ik heb ondertussen de nummerplaat aangevraagd. Ik hoop tegen eind volgende week mijn eerste kilometers te doen.
Alles is uiteindelijk nog vlot gegaan. Produktie week is van 7 naar 6 verschoven en normaal werd hij bij de dealer verwacht op 21 februari. Het is allemaal een ietsje sneller.
Ik hou jullie op de hoogte en zal een aantal foto's posten.

hvdu

Lid
Ik heb vorige vrijdag de auto opgehaald. Was wel een foutje: men was de sleutels kwijt van de afneembare trekhaak. Dus daar moeten we nog even op wachten.
In ieder geval ondertussen zitten de eerste 500 km erop. Het is wel even wennen met de DSG. Ik heb altijd de indruk dat het niet vooruit gaat, maar dat klopt niet. Moet het doseren van de gaspedaal nog wat gewoon worden.
Het is best wel een stille auto. Mijn vrouw zei zoeven nog zou je niet wat sneller gaan, maar ik reed al de maximum van 70. Dat wordt opletten voor boetes :winkie:.

De eerste indrukken zijn positief. We gaan nog een plezierige tijd beleven.

2marcello

Nieuw lid
Vorige week vrijdag mijn nieuwe Octavia Ambiente DSG7 bij de garage wezen ophalen.
Heb er nu al 1600 Km mee gedaan.
Echt een fijne wagen! Zuinig, stil en best wel snel voor een wagen die nog niet geheel is ingereden.

Ik weet zeker dat er nog veel tevreden DSG gebruikers rond rijden!

Bovenaan Onderaan