Nieuwe O2 combi in huize StalenSnuitje

Vreemd dat jullie een 1.6 MPI hebben want ik dacht dat ze alleen de 1.6 FSI hadden.
Gelukkig niet zeg, er zijn helaas (nog) geen LPG-installaties te krijgen voor direct ingespoten benzinemotoren.

ik zie dat jullie al een kenteken met de H hebben .. daar hoopte ik ook al op.
Dat is m.i. ook wel het voordeel van dat we wat langer moesten wachten. Die G-serie begint al aardig oud te lijken :D

Wij hebben hem ook bij Korterink gekocht. Die gaven veruit de beste inruil weer en dat ook nog op zo'n mooie actieauto.
Het verschil tussen het laagste (9000 bij VW in Groningen) en het hoogste bod (15.800 Korterink) was maar liefst bijna 7000 euro. Hoe belachelijk is dat!!!
Bij ons zat er qua bedrag niet zo'n groot verschil in, maar procentueel wel (uiteindelijk bood Korterink zo'n 35% méér dan het laagst geboden bedrag (Broekhuis Opel in Harderwijk)).

(De mijne is overigens wel zilvergrijs... Net zo dodelijk saai als zijn baasje... :yeah:)
Ach, zoals ik al zei: no offense. Van de 5 (nu dus 6) auto's die sinds mijn geboorte voor de deur hebben gestaan waren er 2 zilvergrijs. Da's niet erg, maar ik vind het gewoon een beetje een saaie kleur. Cappucino Beige vind ik eigenlijk wel apart, juist omdat het verandert naar mate de hoeveelheid licht en de invalshoek :)

Veel geluk met de auto en hopelijk bevalt ie net zo goed als de mijne...
Dankje, laten we het hopen ;)

Heeft deze aanbieding een andere naam gekregen dan want jullie noemen hem ambiente met een attractivepakket terwijl hij aan mij is verkocht als een Octavia Tour.
Poeh, zo erg ben ik niet thuis in het Skoda-assortiment (zal nog wel komen, denk ik, haha), dus ik zou niet weten wat het Tour-pakket dan inhoudt. Ik weet wel dat je het Attractive-pakket op de Ambiente én op de Elegance kon krijgen en dan zat er volgens mij nog een klein verschil in.
 
Bovenaan Onderaan