Nieuwe O2 Combi besteld bij Skoda Center Utrecht

Skodadude

Actief lid
Na ruim 2 jaar en meer dan 112000 tevreden kilometers heb ik kortgeleden afscheid moeten nemen van mijn O2 combi elegance.
Een Volvo XC 90 is toch iets steviger dan mijn O2.
Wel alle lof voor alle veiligheidsvoorzieningen, waardoor mijn schade beperkt is tot een gecompliceerde breuk in mijn wijsvinger.
Beter de O2 total-loss dan jij volgens mijn vrouw. :laugh:

De keuze is duidelijk, het wordt weer een O2 Combi, maar dan de Elegance Businessline.
Prettige bijkomstigheid is dat de oude O2 Combi nog in de 25% bijtelling zat, en de nieuwe met de 1,6 TDI in de 20% valt.
Dit scheelt mij per maand omgerekend € 45,00 netto minder bijtelling dan de oude.

De eerste kwam bij SC Utrecht vandaan, toen ook goed kunnen onderhandelen over wat gratis extras, o.a. zonneschermen zij- en achterruiten en sieruitlaat, dashmount en inbouw telefoonoplader.

Het is de O2 Combi 1.6TDI Elegance Businessline geworden in de kleur Brilliant Silver Metallic. De huidige vervanger is een O2 Combi Ambition in Storm Blue, vrouw en ik allebei verliefd op de kleur, maar helaas niet meer leverbaar:mad:, nog even gekeken naar Lava Blue, dit blijkt toch een metallic kleur te zijn, maar er zit een groene waas overheen:(. Tja ieder zijn smaak.
Zelfde verkoper als vorige keer gesproken, was oprecht geinteresseerd en dacht lekker mee, nam weer ruimschoots de tijd voor ons. Gaat kijken of auto i.p.v. week 39 misschien al in week 35 geleverd kan worden.
Dealer levert en bouwt Mobridge carkit en telefoonlader gratis in, levert Alu dakdragers gratis en eventueel extra korting op dakkoffer of iets anders. Zonneschermen worden netjes overgezet.
Gratis dakdragers kan ik al eerder ophalen i.v.m. vakantie in tijdelijke auto, supervriendelijk.

Het word het modeljaar 2012 met een aantal kleine wijzigingen:winkie:.
Voor mijn gevoel zitten de wijzigingen voornamelijk in het Colombus systeem, wat een nieuw front en nieuwe software krijgt. Standaard zit de navigatie DVD West Europa er nu gratis:icon_smile_question bij, was toch niet van plan om hiervoor € 229,00 te gaan betalen.
Auto is wel € 190,00 duurder geworden, dus betaal je de DVD alsnog zelf in mijn ogen.

Komen er wijzigingen in de levertijd meld ik dat nog wel.

 
Bovenaan Onderaan