Nieuwe moderators: Peter en Richard

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Begin deze week heb ik een oproep geplaatst voor een nieuwe moderator. Hier heb ik een aantal leuke enthousiaste reacties op ontvangen hetgeen de keuze niet makkelijk maakte! Uiteindelijk toch een selectie gemaakt en bij deze stel ik graag onze nieuwe moderators aan jullie voor.

De heren Peter (@Peter-036) en Richard (@RichTrip ) zullen vanaf nu het forumteam versterken en ervoor zorgen dat alles gladjes blijft verlopen!

Ik ben erg blij met deze nieuwe modjes en wens ze veel succes! :thumbsup:
 

EdK

Forumguru
Heren gefeliciteerd..... @Peter-036 en @RichTrip

En wat zijn de voornemens om de boel hier in het gereel te houden ?

En gaan jullie actief die tapatalk teksten bannen ?
Ga jullie verder succes wensen met het stelletje ongeregeld wat hier op het forum rondloopt....

En nu nog even de tekst van Guru en beginnend lid laten veranderen naar MODS voor life..
Maar die aanpassing zal @Pasqual wel moeten uitvoeren...

En heren mods die er mee gestopt zijn, bedankt voor de jaren dat jullie het hebben willen uitvoeren.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Heren gefeliciteerd..... @Peter-036 en @RichTrip

En wat zijn de voornemens om de boel hier in het gereel te houden ?

En gaan jullie actief die tapatalk teksten bannen ?

(.....)

We gaan ons best doen, maar we hebben toch alleen maar fatsoenlijke leden :pieker:

Wat bedoel je precies met Tapatalk? Je kan die teksten volgens mij zelf uitschakelen onder Handtekening binnen Tapatalk. Dan ben je die onderschriften weer kwijt.

Op mijn nieuwe phone heb ik nu weer Tapatalk Pro. Die had ik op mijn oude phone ook al (betaald), maar hij stond niet meer in de store. Maar ineens kreeg ik een melding dat Tapatalk Pro weer beschikbaar was. Na installatie zonder opnieuw te betalen weer actief gekregen :thumbsup: Dat is mooi, geen reclames meer!
 

Japanese Power

Donateur
Je kan die teksten volgens mij zelf uitschakelen onder Handtekening binnen Tapatalk. Dan ben je die onderschriften weer kwijt
Breng dat de gemiddelde gebruiker maar eens aan z’n verstand ;)
Nogmaals succes van modereren!

Edit: en niet aanmodderen!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan