nieuwe look superb 2

bra 005.jpg Originele audi tt RS 19 inch velgen (235-35-19 Goodyear eagle)
Pantherbra
Schroefset vervangen door Eibach Pro-kit
Rvs uitlaat met originele eindpijpjes bra 002.jpg

Pendragon

Donateur
Ja, die velgen passen niet bij een sjieke auto. Die velgen kun je beter onder een vw golf doen, of waar ze vandaan komen een audo tt RS.

s-line

Forumguru
Ik vind het persoonlijk ook niet zo een mooie combinatie,maar als jij het zelf maar mooi vind!! Ik denk dat je meer ik de sjiekere stijl moet zoeken.
Als ik vragen mag waarom heb je de schroefset eraf gehaald? (Ik denk dat de wielen wat beter tot zijn recht komen als de auto lager ligt.)
En jou kennende verander je nog al eens van velgen(weet ik nog van je seat tijd) dus zal dit ook niet heel lang blijven denk ik, waarom neem je geen 20inch zoals je nickname?
Ja en de bra..........:confused:.
greetz.
s-line

20 inch al eens gehad maar rijd niet lekker vind ik persoonlijk.
schroefset was mooi voor de looks maar de kwaliteit bagger.
staat nog wel op mijn verlanglijstje.
vraagje: hoe heb jij de chroomlijst in de grill wit gemaakt (gespoten of geplakt?) Zeer netjes.
veel mensen op dit forum vinden een superb 2 met grotere wielen (groter dan 18") al verkeerd.
ik vind de combinatie die jij hebt zeer geslaagd.

sitechris

Donateur
De bra vind ik echt een no go, de velgen vind ik wel bruut. Is wel weer eens wat anders. Overigens vind ik ruimte tussen wielkasten en velgen nog net wel wat te groot, maar dat is imo een beetje een Skoda kwaaltje. Octavia en Fabia hebben daar ook last van.

s-line

Forumguru
Je moet ook wel een beetje merk schroefset nemen,ik ben over KW prima te spreken.
20 inch is inderdaad wel mooi maar de band wordt te plat,kwa comfort 19 inch de max in combi met 225/35.
Mijn lijst aan de motorkap heb ik eraf gehaald en geschuurd en etch primer erop en toen gespoten, de chrome lijst om de grille heb ik er ook af gehaald en geprimerd en hoogglans zwart gespoten.
En wat betreft de meeste hier, ik denk dat wij/ik heel anders naar een auto kijken dan wij/ik. De meeste vinden dat wat ik doe al te ver gaan dan krijg je al gauw van daar kan je toch niet mee rijden? Maar ik kan er echt prima mee rijden met het hele gezin(3kinderen) en krijg waar ik ook kom of rij alleen maar positief commentaar van jong en oud. Maar ik ga ook naar ander soort meetings als de meeste van hier,ik kom meer uit de vw wereld (waar skoda steeds populairder wordt overigens)en daar gaat het toch iets anders als hier.
Zelfs laatst nog bij de peugeot dealer (een auto voor mijn vrouw gekocht)daar waren de verkopers en monteurs zo enthousiast dat ze zelfs foto,s stonden te maken van een skoda!!!!
Gr.michiel

Michel

Forumguru
Die bra vind ik echt geen gezicht. En ontwaar ik onder de voorbumper ook nog van die strips met LED-verlichting? Brrrrrr...... Over de velgen kan je nog twisten, maar ze zouden niet mijn eerste keuze zijn.

___JC___

Forumguru
Mwah het is denk ik niet zo zeer de maat van de velgen, maar het model. De velgen van sline vind ik wel weer erg mooi en die zijn volgens mij dezelfde maat. Ow en eens wat betreft de verlanging, die hoort wel bij zulke grote velgen qua looks.

MarcoO2

Forumguru
Sorry, die nieuwe look vind ik niet bepaald een verbetering. Zeker die bra.... brrr!!!! Ik vind de wagen van S-Line dan toch echt stukken mooier!

plaza

Forumguru
Ik kan het ook niet echt mooi vinden, hoewel ik ook iemand ben die graag de auto
een andere look geeft ( zie mijn foto album Superb RS line , zowel visueel als motorisch
aangepast aan de specs van een RS )

Maar het belangrijkste is inderdaad dat jezelf wel tevreden bent met het resultaat.

Miez1

Forumguru
Ik vind de wielen mooi, als de auto lager zou zijn komen ze meer tot hun recht. Ik vind de combi wel mooi, donkere wielen bij een donkere auto. Maar ieder zijn ding. De bra vind ik niets, steenslag wordt veelal veroorzaakt door te dicht op je voorganger rijden, hou meer afstand en doe de BH in de kast ;)

alles gute !

Miez

Neptukker

Forumguru
"What's the point" van het dagrijverlichting aftermarket aanbrengen op een auto waarvan de fabriek dat al voor je gedaan heeft?
Ik wens je veel plezier met je auto en uniek is het zeker. Dat smaken verschillen is wel duidelijk want in mijn ogen zijn alle aanpassingen zonde van het geld. Hoe dan ook veel veilige kilometers toegewenst.

hemi24

Forumguru
@Neptukker : goed kijken: dit is een S2 van de eerste lichting: die hadden enkel nog mistlichten en nog niet de units met de dubbele lampen...

Ieder zo z'n ding, maar bij mij is het eerste wat op komt: "Al draagt een aap..."

Pendragon

Donateur
@s-line: ik vind de velgen die jij onder je superb hebt wel heel mooi en zijn ook 'sjiek'. Die velgen van scoda20inch passen niet onder een Superb (vind ik). Ik vind de combi zoals jij hem hebt heel mooi, ondanks dat ik zelf geen fan ben van witte auto's.

s-line

Forumguru
Beste plaza, ik zie visueel niet zoveel RS in jou superb hoor?
Technisch geloof ik wel hoor, maar optisch:shocked:.
Verder wel mooi hoor!
gr.

plaza

Forumguru
Valt ook wel mee, s-line, het is ook redelijk subtiel, 18 inch velgen, RS spiegelkappen,
RS logo voor en achter, race cover embleems, race pedaalsets en verlaagd sportonderstel.
( op mijn schermafbeelding staan mijn vorige 2 echte RS-en en vooral de zwarte was zeker
niet subtiel )
Het belangrijkste RS gevoel komt inderdaad onder de motorkap vandaan :grin:

Bovenaan Onderaan