nieuwe foto's Fabia-2

Hetzer

Forumguru
nieuwe foto\'s Fabia-2

Hier weer wat nieuwe foto's van de Fabia-2, zoals ik al eerder verwachten , word het toch duidelijk een platte Roomster!!!!!!!!!!, ik vind hem in iedergeval erg mooi.... /forum/images/graemlins/471.gif

bron skoda-fabia-club.cz
 

Bijlagen

  • 23204-341_1.jpg
    23204-341_1.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 28

Kelvin

Lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Ben ik effe blij dat ik de eerdere versie heb (2005) ik vindt deze persoonlijk niet mooier, zeker de achterkant niet. Maakt em gevoelsmatig minder breedt.
 

Octaviarijder

Actief lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Op zich niet verkeerd, maar de achterkant doet me aan de Fiat Stilo 5-deurs denken en daar hoef je niet echt blij mee te zijn.
 

Michel

Forumguru
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Zo op het eerste gezicht lijkt de taille vrij hoog te zijn. De zijruiten en achterruit zijn hierdoor voor mijn gevoel vrij klein qua hoogte. Ik vind daardoor de zijkant (zeker in het zwart) nogal massief overkomen, met name aan de achterkant. De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen, net als bij de Ibiza. Net alsof er op het laatste moment nog een dak in de vorm van een koepeltje op is gezet.

We zullen wel zien hoe het uiteindelijke model er uitziet. Het zal misschien erg afhangen van de kleur, maar ik ben er op dit moment niet erg enthousiast over.
 

Matra_Murena

Actief lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Zeker weten dat het niet de nieuwe Polo is?? De foto's zijn net wat te vaag om een goed oordeel over het uiterlijk te vellen vind ik.
 

Matra_Murena

Actief lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

1490072oq.jpg


[afbeelding]http://imgs.idnes.cz/ak_aktual/A060105_FDV_VFABIA_V.JPG.[/afbeelding]

068kor0001.jpg


b3f3483552af1a63e264e3a425ef01c7_1.jpg


0031285zu.jpg


1142337969fabia30.JPG


/forum/images/graemlins/rockon.gif
 

Tazzytaz

Nieuw lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Van al die foto's te zien is het moeilijk om een echt beeld te krijgen wat het eindconcept gaat zijn. Tijd zal daar wel duidelijkheid over brengen. Ik denk wel dat het geslaagt gaat zijn de nieuwe fabia, eerste indrukken zijn positief, vraag me alleen af hoe de combi ergaat uitzien, daar heb ik toch mijn twijfels over.
 

Frankie

Actief lid
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Ik vind een van de foto's in deze thread wel HEEL erg op iets anders lijken:
Zgn nieuwe Fabia:
1490072oq.jpg

Nieuwe Suzuki Swift:
new Swift
Beetje erg grote overeenkomst, niet ?

Krijg tweede foto niet gelinked :-/ Let met name op de vorm van spiegel en a-stijl...
 
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

Volgens mij zijn er een aantal mensen erg druk bezig geweest met shoppen en moeten we gewoon nog even geduldig afwachten helaas. De foto van Frankie is hier een mooi voorbeeld van.
 

Hetzer

Forumguru
Re: nieuwe foto\'s Fabia-2

klopt is inderdaad een geshopte foto ,van inderdaad de nieuwe Swift!!!
 
Bovenaan Onderaan