Nieuwe Fabia in 2007 ???

elcocheSKODA

Actief lid
Op autoscoops.nl zag ik deze foto:
20051209-fabia.jpg

Bron: AutoZeitung.

Zo dit de nieuwe FABIA zijn??
 
Als dat zo zou zijn, dan gaat Skoda echt wel de BMW-toer op ... Een Fabia die wat weg heeft van een 1-serie, een Superb die lijkt op een 5-serie... Mijn God, ze zullen de O2 ook alweer moeten aanpassen zodat hij meer op de 3 lijkt.
 

rickske

Actief lid
Dan rijdt je wel in een auto die 1/3 minder kost dan een BMW ,maar laat skoda toch maar zijn eigen idenditeit behouden.
 

Karstieman

Forumguru
Ik sluit me aan bij Martijn. Lijkt me ook een fotoshop.
Vooral de koplampen vind ik 'vreemd' geplaatst.
 

Hetzer

Forumguru
kan wel foto shop zijn , het valt te verwachten dat de fabia-2 een plat geslagen Roomster gaat worden , en dan zal hij toch ook wel net zoals op deze foto, een roomster-neusje krijgen!!!!
 

Dutch4x4

Senior Member
Vind 't net als Michael ook een vrij logische denkwijze die achter deze sjop zit. Raamstijlen zijn à la Octavia trouwens, dus ook dat is niet zo gek.

1-serie lookalike? Hmm, die schuine lijn op de portieren oogt toch echt anders dan de hangbuikzwijnlijn van de 1-serie...

Hoe dan ook, ik vind 'm best stoer zo, met die uitgeslagen wielkasten.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik vind 'm toch niet verkeerd uitzien hoor. Inderdaad best wel een stoere verschijning zo. Maar goed we wachten af in spanning. Eerst de Roomster maar eens afwachten.
 

Laus

Actief lid
mwah....als tie nou nog iets groeit enzo voor rond 2009 zou het een interessante opvolger zijn van mijn huidige...

vind het wel een gaaf plaatje. Ik hoopte eigenlijk wel dat ze toch hun eigen tegendraadze smoel zouden behouwen en niet meegaan met het maken van brievenbussen en bolhoeden op wieltjes zoals de tegenwoordig de trend is.
 

Fabia

† In Memoriam
Ziet er niet verkeerd uit, lijkt een beetje op de nieuwe Swift. Meer gedrongen dan het huidige model.
 

Hetzer

Forumguru
hij lijkt inderdaad op de Swift, helemaal op deze foto!
 

Bijlagen

  • 17559-A060105_FDV_VFABIA_V.jpg
    17559-A060105_FDV_VFABIA_V.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 16

Hetzer

Forumguru
en een grappige voorkant!!
 

Bijlagen

  • 17560-A050610_FDV_POUTFABIA06_G.jpg
    17560-A050610_FDV_POUTFABIA06_G.jpg
    6,5 KB · Weergaven: 16

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hij lijkt inderdaad op de Swift, helemaal op deze foto!

[/ QUOTE ]

Op deze fotoshop helemaal !!!

1490072oq.jpg
 

LenK

Forumguru
De nieuwe Skoda grill vind ik wel mooi, er begint wat "elegantie" in de lijnen te komen. Niet meer allemaal zo stijf.
 
Bovenaan Onderaan