Nieuwe fabia Equipe

BMS

Lid
Vorige week zaterdag mijn nieuwe fabia I 1.4 16V Equipe opgehaald bij de dealer en ik moet zeggen dat ik nog geen moment spijt van deze aankoop heb gehad. Deze auto rijd heerlijk, zeker met die sportstoelen die hierin zitten. Dat is toch een hele verbetering met mijn vorige auto, een fabia 1.4 combi comfort uit 2001.
Ik heb de eerste 700 km die nu op de teller staan dan ook met veel plezier gereden!
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je Fabia, de Equipe is een hele mooie complete uitvoering. Heb je trouwens de Equipe + uitvoering?
 
Kon je nog kiezen voor een bepaalde uitvoering dan? Ik had bij mijn dealer alleen nog maar de keuze uit Fabia's I Spirit+ (in een aantal kleuren).. die stonden al bij de dealer, en dat waren de "laatsten"..
 

EdK

Forumguru
Kon je nog kiezen voor een bepaalde uitvoering dan? Ik had bij mijn dealer alleen nog maar de keuze uit Fabia's I Spirit+ (in een aantal kleuren).. die stonden al bij de dealer, en dat waren de "laatsten"..

Wel dan moet ik zeggen dat je dealer niet echt zijn best heeft gedaan !!??
Want als hij echt zou willen dan kan hij altijd via de importeur kijken wat er nog bij andere dealers in het land staat en jou op deze wijze van dienst zijn !!

Zo blijkt maar weer dat de ene dealer de andere niet is !!
 

Fabia

† In Memoriam
Geen idee, het zal wel redelijk hetzelfde zijn. De Equipe + heeft sportstoelen en een sportstuur.
 

BMS

Lid
Ik heb de gewone Equipe uitvoering, dus met airco, sportstoelen, met leer bekleed stuur. Ik heb inmiddels een paar foto's geplaatst, gemaakt met GSM dus de kwaliteit laat wat te wensen over.

Dit was de laatste Fabia I die de dealer had staan en die wilde hij wel graag verkopen, dus waren we het snel eens.

Ik ben vanavond nog gebeld door de dealer om te vragen of de nieuwe auto beviel en of ik nog vragen over de auto had. :xyxthumbs:
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij heb je de Equipe, want ik heb er nog lichtmetalen velgen onder zitten. Maar ik weer niet meer niet precies wat de verschillen zijn tussen de Equipe en Equipe+. Maar je hebt er een heerlijke complete auto aan.
 

joergarms

Senior Member
Ik heb de gewone Equipe uitvoering, dus met airco, sportstoelen, met leer bekleed stuur. Ik heb inmiddels een paar foto's geplaatst, gemaakt met GSM dus de kwaliteit laat wat te wensen over.

Dit was de laatste Fabia I die de dealer had staan en die wilde hij wel graag verkopen, dus waren we het snel eens.

Ik ben vanavond nog gebeld door de dealer om te vragen of de nieuwe auto beviel en of ik nog vragen over de auto had. :xyxthumbs:

Wel heel attent om een klant na te bellen om te vragen hoe de auto bevalt e.d.
Zoiets hoor je eigenlijk nooit.
Veel plezier met je auto, heerlijke wagen!!
 
Bovenaan Onderaan