Nieuwe Fabia Combi besteld !

Ronbe

Senior Member
Vanmorgen is de kogel door de kerk gegaan, nadat ik eerst een Fabia Combi Choice 1.4 75 pk, op dit moment een Fabia Combi Spirit plus 1.4 80 pk gereden heb, hebben we onze 3e Fabia Combi besteld.

Het is geworden een Fabia Combi Ambition 1.2 tsi 86 pk.
Kleur Satin Grey Metallic met de volgende opties:
Parking Distance Control
Middenarmsteun voor
Dakreling
Maxidot display
Sunset ramen
In hoogte verstelbare bijrijdersstoel
Volwaardig reservewiel

Over de kleur hebben we lang getwijfeld, gelukkig had de dealer een Fabia staan in deze kleur, en toen was de twijfel gelijk verdwenen.
Na wat onderhandelen kwam er een goed bod op tafel voor mijn huidige Fabia en was de beslissing snel genomen.
Nog een stukje gereden in de demo met de 1.2 tsi 86 pk gereden. Wat een heerlijke motor is dit toch, mooi koppel dat al bij weinig toeren beschikbaar is, en lekker stil.
Nu nog even wachten, levertijd is vermoedelijk 2 maanden.
 

Ronbe

Senior Member
Ja, alweer mijn derde Fabia.
We rijden inmiddels vanaf 2004 in Fabia's, en zowel mijn vrouw als ikzelf zijn super tevreden over deze auto. Vergelijkmateriaal hebben we genoeg gehad, voorheen hadden we een Renault 5, een Peugeot Partner, 4 keer Opel Corsa, 1 keer Opel Astra en een keer VW Polo.
Wij zijn in 2004 overgestapt naar de Fabia Combi vanwege zijn enorme bagageruimte in deze klasse.
Echte problemen hebben we nog nooit gehad. Ruil wel altijd weer met weinig km´s in. Mijn huidige Fabia gaat straks weg met ongeveer 49.000 km.
Ben heel benieuwd naar de trekkracht van de TSI motor straks in de bergen met vakantie. Mijn huidige 1.4 16v moet het dan echt hebben van hoge toeren draaien, wat niet echt mijn ding is. Het hoge koppel van de TSI bij weinig toeren belooft veel. Even afwachten.
 
Bovenaan Onderaan