Nieuwe Citigo-rijder (met M&F vraag)

MRNX

Forumguru
Dag beste mensen,

ik heb me enige tijd geleden al aangemeld op dit mooie forum en toen ook voorgesteld als nieuwe Octavia-rijder. In de tussentijd veel gelezen en geleerd. De Octavia werd en wordt meestal door mijn vrouw gebruikt, zij rijdt de grotere afstanden. Ik heb met veel plezier een Fiat GP gehad, maar die heeft helaas een forse schade opgelopen... Ik laat het niet meer repareren en ben op zoek gegaan naar een andere auto, en dat is dus een occasion Citigo geworden.

Ik koop hem bij een Peugeot dealer, die zal niet veel verstand hebben van een Skoda, is hem vergeven. Wat is weet:
2013 1.0 44 kW in Spring Green (onze Octavia is arctic green)

Uitvoering..... mijn verzekeringsmeneer krijgt de melding Gr. Tour bij het invoeren van de meldcode. Dat Gr. slaat waarschijnlijk op Greentech, de tour is dan de uitvoering. Ik heb wel wat opgezocht op Internet, maar wat ik mis in de beschrijving van de dealer, is de Move & Fun. Dat zit er (helaas) niet bij, maar begrijp ik goed dat ik dit altijd nog kan kopen / bestellen? Dat zou een enorme meerwaarde zijn, alleen al voor de bluetooth, die in de Fiat veel is gebruikt

Met andere woorden: happy met m'n nieuwe aanschaf. Als ik hem heb, zal ik wel wat laten zien natuurlijk. Voor nu mijn vraag: kan ik Move & Fun nog toevoegen en zo ja, wat mag dat kosten? :sterretjes:

groetjes en bedankt, Marnix
 

MRNX

Forumguru
nou ja, at is natuurlijk weer een uitgave, maar lijkt me toch wel een meerwaarde. Navigatie, muziek, telefoon, voertuiginformatie.... het kan dus, of is dat echt afhankelijk of de auto hierop is voorbereid? :arghh:
 

aiva tco adoks

Forumguru
Moet wel voorbereid zijn... maar wat allemaal wel niet kan..
heb he een klepje boven op je dashboard ? Driehoek vorm?
 

MRNX

Forumguru
Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of die connector in die auto zit. Hoop daar snel iets over te horen, anders moet ik vrijdag zelf even kijken.

@johnboy ik hou me aanbevolen!

Thnx!
 

oetje

Actief lid
@mkprs Veel plezier! Als je een nieuwe move & Fun koopt let er dan even op dat er een aanbieding bij zit ivm kaartupdates. Groot verschil en met een beetje pech heb je oude kaarten op de nieuwe Move & Fun. ;)
 

MRNX

Forumguru
Heb zoals aangegeven eens gevraagd bij de garage waar hij staat. Eerste blik (Peugeot dealer, dus geen Skoda experts) leert dat er geen connector aanwezig is

Ik had de hoop dat een tour uitvoering (zoals dat bij mijn verzekeraar bekend is) dat standaard zou hebben
 

MRNX

Forumguru
Vandaag eens op toer gegaan voor m'n Tour. Auto zag er smetteloos uit, zowel van binnen als van buiten. Proefritje gemaakt, dat moest uiteraard nog gebeuren. Even wennen aan het drieputtertje, maar rijdt prima. Remmen is een ander verhaal: dramatisch hobbelig! Scheve schijf waarschijnlijk. Terug naar garage, daar wordt het probleem door de chef monteur bevestigd. Oplossing: nieuwe schijven en blokken plaatsen en volgende week terugkomen.... maar Maastricht - Leidschendam v.v. vind ik toch beetje fors. In plaats daarvan de prijs die ik in Maastricht zal betalen voor schijven en blokken als korting gekregen. Lijkt me prima deal.

Lekker ritje terug. Snelweg met enkele files, auto al goed leren kennen. Zeer grote meerwaarde in de van @johnboy overgenomen Move and Fun. Thanks John, heel blij mee!
 
Bovenaan Onderaan