Nieuwe bak.

Mies75

Forumguru
Na heel veel leeswerk op diverse forums en review pagina's vandaag de knoop doorgehakt en een "nieuwe" auto gekocht.

Zat heel erg te twijfelen over de Octavia combi 1.4tsi uit 2017 of een 1.0.tsi

Uiteindelijk gaan kijken,gaan rijden en besloten voor een Octavia combi 1.0 style business uitvoering uit 2017 te gaan.

Aangenaam verrast door het rijgedrag en de behoorlijk complete uitvoering.

Volgende week zaterdag ophalen.

Nu al heel blij mee.

IMG-20210529-112950.jpg


IMG-20210529-113014.jpg


IMG-20210529-112920.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Mies, en veel plezier met de Octavia. Ik zou wel die groene kentekenplaten er af halen: dan mag je de achterbank ook gebruiken.;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou wel die groene kentekenplaten er af halen: dan mag je de achterbank ook gebruiken
Ervan uitgaande dat die groene platen toebehoren aan de verkoper en niet aan de koper, mag laatstgenoemde tijdens de proefrit gewoon óók de achterbank gebruiken.
 

Okki

Donateur
Hartelijk welkom en welkom gefeliciteerd.
Mooie kleur en gelukkig weer eens een auto zonder zwarte velgen.
 

Mies75

Forumguru
Inmiddels staat .in bak alweer een paar dagen te shinen voor de deur en hebben we al een kleine 500 km gereden.

Wat een heerlijke auto zeg!
Stoelen zitten heerlijk,schakelen gaat erg strak en de wegligging tov onze oude auto (Seat ibiza) is echt 100x beter.

De 225/40/18 banden zijn misschien iets minder comfortabel maar geven veel vertrouwen.

De voorbanden(continental premium sport)ben ik wat minder tevreden over omdat daar vanaf 90km per uur een zoemend geluid uit komt.

Ze zijn iets gecupped en waarschijnlijk is de auto niet helemaal lekker uitgelijnd(geweest)

Mochten ze versleten zijn wil ik er michelin primacy 4 opzetten.

Verder echt super blij met de auto!
 

Mies75

Forumguru
Weer lekker bezig geweest met de auto.
Navigatie ge update,reservewiel gekocht met band en een bumper beschermstrip.

De dealer vroeg 140 euro voor een stalen velg,100 euro voor een band,125 euro voor een gereedschapset en dan moest de band er nog omheen.

Heb nu online een nieuwe velg inclusief nieuwe band,montage en versturen voor 130 euro, en via marktplaats een gereedschap set voor 50 euro.

Scheelt weer een hoop.

Plaatjes:
20210615-200627.jpg


20210615-200649.jpg


Blijft toch een prachtige auto....

20210615-200417.jpg
 

Henrik

Forumguru
Het is inderdaad een plaatje. Mooie kleur, de mooiste velgen en een keurig interieur. Goede keuze dus.

Geniet ervan, of beter gezegd: blijf genieten.
 

Mies75

Forumguru
Hopenlijk deze zomer als het weer mogelijk is naar Frankrijk met het gezin, dan kunnen we er helemaal van genieten.
 

hemi24

Forumguru
Niet dat ik de logica erachter snap, maar volgens het pijltje moet je de bak voor het gereedschap even 180 graden draaien…

:maakmegek:

En aangezien je gereedschap uit een Golf 7 hebt mis je het haakje om de sierdoppen van de wielbouten te trekken:

upload_2021-6-15_21-41-7.jpeg


Onderdeelnummer 8D0012244A
 
Laatst bewerkt:

Sjoerdb

Forumguru
Check even of het trekoog het goede schroefdraad heeft, even passen in de het schroefdraad achter je afdekkapje. Ik had een verkeerde in de auto liggen door vorige eigenaar... snap er ook niks van
 
Bovenaan Onderaan