Nieuwe Audi A1

Hetzer

Forumguru
De Audi A1 komt eraan, verschillende bronnen melden dat VAG nu het onderstel en nieuwe motoren aan het testen zijn op de openbare weg, met een A1 chassis met daarop een Polo Cup Body-kit, ik vond dit eerst wat vreemd maar het is nu toch door verschillend bronnen in de UK en in Duitsland bevestigd te worden, ook verschenen er steeds meer foto's van hoe hij er echt uit gaat zien, ik vind hem persoonlijk in Hatchback uitvoering wel weer wat weg hebben van hoe kan het ook anders, zijn broertje de Fabia-2.
De A1 gaat naast een HB, waarschijnlijk ook verschijnen als Coupe en als een CC

Bijlagen

• audi%20A1%20concept.jpg
    audi%20A1%20concept.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 33
  • aau3_4.jpg
    aau3_4.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 12
  • audi-a1-2.jpg
    audi-a1-2.jpg
    37,9 KB · Weergaven: 28
  • l25_mini.jpg
    l25_mini.jpg
    20,9 KB · Weergaven: 30

Fabia

† In Memoriam
Begint een mode trend te worden, donkere A stijlen. Eerst de Swift daarna de Fabia en nu de A1.

Hetzer

Forumguru
Begint een mode trend te worden, donkere A stijlen. Eerst de Swift daarna de Fabia en nu de A1.

ahum je vergeet de eerste!!!!!, de Roomster
:yeah:

maar eerlijk is eerlijk zo'n gele A1 met zwarte stijlen en dak is erg mooi!!!!!

Jochus

Actief lid
Nog niet zo'n lelijk bakkie, goeie concurrent voor de mini denk ik. Waarschijnlijk wordt ie gemaakt in de fabriek in België.

Stond ook op het autosalon vorige maand:

Hetzer

Forumguru
Nog niet zo'n lelijk bakkie, goeie concurrent voor de mini denk ik. Waarschijnlijk wordt ie gemaakt in de fabriek in België.

Stond ook op het autosalon vorige maand:

Dit kon wel eens de sportieve coupe gaan worden van de A1, die zal ook wel wat meer gaan kosten dat de standaard HB

Bovenaan Onderaan