Nieuwe aerotwins voor weinag

VEEJAY

Forumguru
Wil en mag geen reclame maken, maar een bedrijf bekend van de irritante reclames heeft voor 18 euro twee nieuwe Bosch aerotwins ruitwissers geplaatst incluis montage. Normaal zou je iets over de 40 euro kwijt zijn. Dus doe er je voordeel mee...

VEEJAY

Forumguru
haha, jja mij zou je daar normaal nooit zien (alleen al om die irritante reclame) maar hiervoor maakte ik wel een uitzondering.

Constant

Erelid
Is dat die toko met die irritante acteurs die net doen alsof ze al jaren bij dat bedrijf werken en met een nep-accent praten? De echte monteur (althans volgens de ondertiteling) is in het andere filmpje ineens een klant.

Er ontgaat mij iets !
Hint, deze commerciaal was genomineerd voor de loden Loekie (irrantste reclame van het jaar). Helaas grijpen ze ook dit jaar weer naast deze prijs.

VEEJAY

Forumguru
Vandaag de aerotwins eraf gehaald in thuis even flink schoongemaakt, ik had een ontzettende waas en strepen bij het wissen. Zo te zien wissen ze nu weer schoon.

Heb ze zie ik dus 1 jaar geleden gekocht bij een aanbieding voor de 1/2 prijs bij carglass. Hoeveel jaar moet het eigenlijk normaal mee kunnen? 1 Jaar lijkt me kort.

Rolle

Senior Member
hier bij ons in Belgie zeggen ze 2 keer per jaar de ruitenwissers te vervangen. Ik vervang ze zelf ongeveer voor de winter (dus deze periode ongeveer)

TL@

Forumguru
Ik vervang ze telkens na de winter, dan zijn ze zeker om zeep van het ijs/sneeuw dat ik niet weg krab van de voorruit.

VEEJAY

Forumguru
Vanmorgen weer een waas op het voorscherm.

Nou waardeloos dus die Bosch aerotwins en dat werd bij een automaterialen zaak ook bevestigd. Langer dan een jaar gaan ze niet mee kennelijk. Heb nu een ander merk SWF (ofzoiets) en die doet het nu prima volgens Brezan gaat deze zeker 3 jaar mee. Kost wat (50euro) maar heb ze voor 37,50 meegekregen. Hopelijk houden deze het langer vol. Opvallend was wel dat de langste ruitwisser bij SWF iets korter is. De Bosch hadden een kapje dat je vanuit de auto kon zien, die is nu ook weg met de nieuwe.

Captain Hook

Forumguru
Hoeveel jaar moet het eigenlijk normaal mee kunnen? 1 Jaar lijkt me kort.
Tja, wat is 'normaal' gebruik?
Staat de auto altijd in de felle zon lekker uit te drogen, of gebruik je de wissers heel vaak met een agressief sproeimiddel (of juist niet)? Woon je aan de kust (zoute lucht), in het hooggebergte (= veel UV straling).
Kortom, ik denk dat het afhankelijk is van heel veel factoren...

Bovenaan Onderaan