Nieuwe aanwinst uit andere stal

Octavia Simply Clever

Senior Member
Leuk zo een reactie te lezen, heb vroeger ook al Honda gereden in mn jonge jaren.
Civic - Accord - Prelude - Prelude en dan was er het dieseltijdperk dat Honda toen niet volgde....

oco1979

Forumguru
Doen nu ook in diesel bij honda 2200cc of 1.600cc(trouwens biturbo verkrijgbaar is)
Als je bommeke wil,de nieuwe civic type R
Prijs/pk is top

oco1979

Forumguru
12OPK VS 300 NM(lekker koppel,al durven die wel iets meer hebben dan op papier,was bij de eerste 2200cc diesel zo)
160PK VS 350 NM(das de biturboversie) dus niet even software op de 120pk om naar 160pk te gaan. ;)

:ot: Hondamotoren zijn ook al te chippen,zoals toyota.

Octavia Simply Clever

Senior Member
Heb met de biturbo (160pk 4x4) gereden,wat doe je daar mee op onze wegen,
ze halen zo je portemonnee leeg langs de andere kant.
De 120 pk versie is voldoende voor ons, en mocht het zijn is er nog chips he,
alhoewel ik alles liever standaard houd, levering april, het aftellen is begonnen.
Zou er ook ergens een Honda-forum zijn, ik zal dit mooie overzichtelijke uitgebreide forum wel missen

Laatst bewerkt:

Beedeewee

Forumguru
Mooie bak! Heb zelf ook jaren Honda gereden.
Maar er is een Honda forum... Maar daar is dan ook alles mee gezegd:thumbsdown:

kansberg

Forumguru
Een hele fraaie auto, gefeliciteerd!

Het doet mij denken aan een Honda dealer, bij ons in een dorp verderop, die in de jaren '80 ook het dealerschap had van Skoda, nog ver voordat Skoda bij de VAG groep ingelijfd was. Deze zei altijd, ik heb Honda's voor de handel en Skoda's omdat ik de monteurs ook aan het werk moet houden :D. Nu nog steeds een grote Honda dealer met drie vestigingen in Deventer, Apeldoorn en Emst.

Bovenaan Onderaan