Nieuw Superb Combi lid uit België

Martek

Lid
Na een jaar anoniem meelezen op dit forum eindelijk lid gemaakt ;).

3 jaar geleden enkele maanden met een Skoda Superb combi 2 1.6TDI rondgereden en dadelijk verkocht hieraan. Spijtig genoeg deze wagen moeten afgeven voor een "upgrade" volgens mijn werkgever. Dus op dit ogenblik ben ik nog BMW 218 Gran Tourer bestuurder.

Maar op 30/01/2020 mijn Superb Combi Style 2.0TDI Lava Blue besteld. Met de mondelinge melding dat deze 3 maanden levertijd had. Dus is schriftelijk juni geworden, uitgesteld door Corona naar september en nog eens uitgesteld.
En op dit ogenblik zou deze op transport staan richting BE. Dus normaal deze maand nog in mijn bezit.
 

Duijzer

Donateur
Welkom! Dat is wel een upgrade zeg, van een Superb naar een BMW 2 serie..straks weer genieten van een Superb!
 

Antera

Donateur
Van harte welkom. Balen dat het elke keer uitgesteld is maar nu komt hij dan toch echt. Hoop dat je hem snel in je bezit zal hebben. Een voordeel hij is nu wel een jaartje jonger :-)
 

Martek

Lid
Inderdaad, door het lange wachten heb ik dan het model met het nieuwe stuur. En volgens mijn configuratie is dit nu dan ook met stuurwielverwarming. (Zal het zeker weten met de levering)
 

MRNX

Forumguru
Welkom. Wat een wachttijd zeg. Extra fijn om hem snel te krijgen nu, met de extraatjes!
 

Martek

Lid
Wagen gisteren eindelijk in ontvangst genomen.

Na de zoveelste teleurstelling van de dealer, kan ik dit hoofdstuk hier afsluiten en naar een andere gaan voor onderhoud en herstelling.

Een nieuwe wagen hoort iets te zijn waarnaar je uitkijkt. Dit was spijtig genoeg gisteren niet, het was eerder een hoofdstuk dat ik zo snel mogelijk wou afsluiten door de wagen gaan op te halen.
 
Bovenaan Onderaan