nieuw op het forum

Combiron

Actief lid
Bij deze wil ik me even voorstellen, ik heet Ronald en ben woonachtig in Limburg. 26 Juli de Fabia Combi Greenline 1.2TDI besteld, verwachte leverdatum rond November. Ik volg de discussies dan ook op de voet, kan bijna niet wachten dat de Greenline eindelijk op de oprit staat!
 

Combiron

Actief lid
Bedankt voor het welkom heten! Nu staat er een Ford Clipper 1.8 op de oprit, waar G3 gas in ligt. De auto hiervoor was een Citroen XM Break Turbo (benzine)
 

kit

Lid
Hoi Combiron,

Van harte met je aankoop.

Ben zelf ook in afwachting van een Greenline! Ik hoop levering midden September.:super:
 

Combiron

Actief lid
Hallo Kit en van der P, bedankt voor jullie interesse.
Kit, gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten als ik...
Van der P, kom jij ook uit de Zuidelijke regionen?
 

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Combiron, welkom hier. Ik zie dat je eerst een XM Turbo had? Wel een verschil met de Clipper die hem opvolgde. Was dat een leuke auto, die XM?
Wel leuk dat je nu in een Skoda gaat. Er komen volgens mij veel vreemd merk rijders naar Skoda toe.
Veel leesplezier hier!
 

van_der_P

Senior Member
Ik ben geboren in Beek je weet wel daar waar het vliegveld ligt.
En ik woon nu in de omgeving van Roermond. Midden-Limburg
 

Combiron

Actief lid
Ja, die XM dat was wel een klasse auto maar veel te duur eigenlijk. Verschil met de clipper is enorm. Maar nu ga ik weer een stap omhoog!
 

Rene de Wit

Actief lid
Hallo combiron, welkom hier! en niet alleen het vreemd merk rijders aandeel blijft stijgen ook het limburgse aandeel ;).

Mijn leasewagen wordt straks in september (hopelijk) ook bij Primair afgeleverd.
 

Combiron

Actief lid
Hallo Rene, ook gefeliciteerd met je Greenline! Het aantal Limburgse Fabia rijders is inderdaad groot.
 
Bovenaan Onderaan