Nieuw op het forum en nieuw met skoda

RichTsi

Nieuw lid
Goejedag allemaal,

bij deze wil ik me graag voorstellen op dit fijne forum..

Mijn naam is Richard en ga mijn nieuwe fabia dynamic 1.2tsi morgen ophalen..
dit word mijn eerste skoda en heb op dit forum toch al de nodige info gevonden.
de auto is zwart met een wit dakje heeft o.a. de sportstoelen sportstuurtje maxidot donkere ramen achter cornerverlichting en jaja xenon, deze heeft de verkoper (tevens goede kameraad van mij) voor mij erin gezet het is een philips 6000k setje en ziet er super uit ik post morgen gelijk wat foto's als daar interesse voor is..

hij is van september 2011 en staat tot morgen in de showroom in maastricht

ook heb ik gelijk een vraagje en dat is hoe hebben sommige van dit forum en zeer veel op skodacommunity de achterlichten roodzwart ipv roodwit gemaakt.. lijkt mij dmv een spuitbusje of zijn die zo tekoop..?

verder zijn de plannen om de spiegelkapjes wit te laten spuiten en in de zomer 17 inch waarschijnlijk en dan evt wit ? als dit niet te kitch uitziet.. en een beetje verlagen

ik hoop nog veel te leren en communiceren via dit forum..

Groeten RichTsi:1761:

IMG00251-20110927-1509.jpg
IMG00254-20110927-1619.jpg

Falcon

Donateur
Welkom! .. Zou je mij een lol willen doen en een foto kunnen maken van de sportstoelen? Alvast bedankt

RichTsi

Nieuw lid
hallo alvast bedankt allemaal voor een warm welkom :D @ falcon.. bij deze de foto's o.a. van het interieur en de stoelen..
ps de vlekjes op de stoelen zijn druppels op de lens mooi uit de showroom gehaald regent het hier in het zuiden weer :biggthumpdown::shocked:

Greetz RichTsi:1761:

onze nieuwe fabia (5).jpg onze nieuwe fabia (2).jpg onze nieuwe fabia (3).jpg onze nieuwe fabia (1).jpg onze nieuwe fabia (4).jpg

RichTsi

Nieuw lid
nee gelukkig niet :) jij wel dan ? ik ga ook nog canbus led kenteken verlichting erin zetten dus hoop dat dat ook goed gaat :grin:

Grtz RichTsi:1761:

Noord26

Forumguru
Ja dat is een bekend probleem, softwarematig te verhelpen.

Vind het zo jammer dat het niet af-fabriek te leveren is, Xenon. Maar vanmorgen weer eens gemerkt hoe relax het rijden is in het donker/schemering. Goede keuze!

RichTsi

Nieuw lid
thnx mannen en ja heb wel foto van de xenon en ook van de led stadslichten en led kentekenverlichting zijn wel wat mindere kwaliteit want ze zijn getrokken met de telefoon... ik HAD trouwens wel een soort storing ik weet niet of jullie dat ook hadden maar ik had dus het gele lampje branden alsof er een kapot was door de weerstand ofzo maar toen ik gewoon ermee doorgereden was en erna weer opnieuw gestart had en richting huis reed was dat weg en heb er ook (afkloppen) geen last meer van gehad dus :shocked::grin:

bij deze de foto's zal er binnekort duidelijke maken..

Greetz RichTsi:1761:

IMG00272-20111006-1921.jpg IMG00273-20111006-1923.jpg IMG00274-20111006-1926.jpg

RichTsi

Nieuw lid
nog ff kleine foto update.. trouwens nou met t regenweer krijg ik de melding vaker wel dan niet maar toch niet continue.. Raar toch ?:confused:
@Robertlucky idd dat zou super zijn waar te bestellen ? k zag wat op skodaparts of uit tsjechie ofzo?? en ik zit met de bochtenverlichting.. geeft dat geen problemen ??

nou hier nog wat betere avond kiekjes en ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

donkere foto's (1).jpg donkere foto's (5).jpg donkere foto's (7).jpg donkere foto's (6).jpg donkere foto's (4).jpg

hallo richtsi , ik heb alles bij een tuning zaak laten doen .Dus ik weet niet waar ze bestelt zijn(ik denk bij pilot) en ik weet ook niet of de led dagrijverlichting met bochtverlichting problemen oplevert.

RichTsi

Nieuw lid
@piair1982 nee is geen led ma t viel mij ook al op dat de C wel duidelijk te zien is.. vind t zelf ook wel mooi :D

Bovenaan Onderaan