RichTsi
Nieuw lid
Goejedag allemaal,
bij deze wil ik me graag voorstellen op dit fijne forum..
Mijn naam is Richard en ga mijn nieuwe fabia dynamic 1.2tsi morgen ophalen..
dit word mijn eerste skoda en heb op dit forum toch al de nodige info gevonden.
de auto is zwart met een wit dakje heeft o.a. de sportstoelen sportstuurtje maxidot donkere ramen achter cornerverlichting en jaja xenon, deze heeft de verkoper (tevens goede kameraad van mij) voor mij erin gezet het is een philips 6000k setje en ziet er super uit ik post morgen gelijk wat foto's als daar interesse voor is..
hij is van september 2011 en staat tot morgen in de showroom in maastricht
ook heb ik gelijk een vraagje en dat is hoe hebben sommige van dit forum en zeer veel op skodacommunity de achterlichten roodzwart ipv roodwit gemaakt.. lijkt mij dmv een spuitbusje of zijn die zo tekoop..?
verder zijn de plannen om de spiegelkapjes wit te laten spuiten en in de zomer 17 inch waarschijnlijk en dan evt wit ? als dit niet te kitch uitziet.. en een beetje verlagen
ik hoop nog veel te leren en communiceren via dit forum..
Groeten RichTsi:1761:

bij deze wil ik me graag voorstellen op dit fijne forum..
Mijn naam is Richard en ga mijn nieuwe fabia dynamic 1.2tsi morgen ophalen..
dit word mijn eerste skoda en heb op dit forum toch al de nodige info gevonden.
de auto is zwart met een wit dakje heeft o.a. de sportstoelen sportstuurtje maxidot donkere ramen achter cornerverlichting en jaja xenon, deze heeft de verkoper (tevens goede kameraad van mij) voor mij erin gezet het is een philips 6000k setje en ziet er super uit ik post morgen gelijk wat foto's als daar interesse voor is..
hij is van september 2011 en staat tot morgen in de showroom in maastricht
ook heb ik gelijk een vraagje en dat is hoe hebben sommige van dit forum en zeer veel op skodacommunity de achterlichten roodzwart ipv roodwit gemaakt.. lijkt mij dmv een spuitbusje of zijn die zo tekoop..?
verder zijn de plannen om de spiegelkapjes wit te laten spuiten en in de zomer 17 inch waarschijnlijk en dan evt wit ? als dit niet te kitch uitziet.. en een beetje verlagen
ik hoop nog veel te leren en communiceren via dit forum..
Groeten RichTsi:1761: