Nieuw logo m.i.v. 2012?

piair1982

Forumguru
Volgens de kleurcode wel. Etka zegt dit.

De citigo met groene logo's hebben een andere kleurcode en er staat ook groen bij de omschrijving.

Bij deze alleen zwart en chroom...

Antera

Donateur
Ook de huidige logo's zijn te krijgen in zwart zoals jij ze noemt dus wil niet zeggen dat het de nieuwe logo's zijn

Ik heb gemerkt dat dit logo nog niet hier ter downloading werd opgegeven. Heb je het nog nodig? Anders stuur ik je een vectorlogo (origineel) en een aangepast (waar de 'emboss' van verwijderd werd).

andrehj

Forumguru
Ik ben nog wel geïnteresseerd. Kun je de bestanden hier posten? Dan hebben andere gebruikers er wellicht ook nog wat aan.

turboturbo

Forumguru
Wat ik ervan gehoord heb (van een dealer, al ruim een half jaar geleden) komt er op neer dat bestaande modellen helemaal geen nieuw logo krijgen, maar alleen nieuw-geïntroduceerde modellen (en ook nieuwe facelifts???), vanaf een nader te bepalen datum.
Lijkt me zeer plausibel.
Immers; er zullen de komende jaren nog genoeg 'oude' logo's gebruikt moeten worden, voor gebruik bij de huidige 2e hands markt. Lijkt mij, dat als ik over 5 jaar een logo wil bestellen voor mijn verweerde achterklep logo, dat ik dan gewoon een 'oude' moet kunnen bestellen, precies zo één als er nu op zit.
Dus ik denk ook dat het nieuwe logo alleen vanaf nieuwe modellen geleverd gaat worden, en dat die oude in ieder geval helemaal niet 'op' hoeven....

Ik heb er iig nog een splinternieuwe 'ouwe' in de la liggen, via MP gescoord :tongue:

piair1982

Forumguru
Heb het onderdeelnummer gevonden welke volgens mij de juiste is, zelfde voor als achter, vanaf 19-03-2012

ETKA - Artikel-informatie
Artikelnummer Benaming Opmerking Aantal Modelkeuze
1ST 853 630 A AUL skoda-embleem 1 D - 19.03.2012>> chromglanz/schwarz

is motorkap en kofferbak logo

en deze is wielnaafdop
5JA 601 151 ULM wieldop4 PR-1NL D - 19.03.2012>> polished chrome/jet black

Bovenaan Onderaan