Nieuw logo m.i.v. 2012?

MarcoO2

Forumguru
Ik neem aan dat dat dan gaat over nieuwe modellen van SKoda. Dus niet op een Fabia/ Octavia/ Superb/ Roomster ofzo, al is die van 2012, maar weer wél op een Citigo.

hemi24

Forumguru
hoe groot moet het logo zijn?

Skoda-logo.jpg

Hetzer

Forumguru
Het nieuwe logo word net zo groot als het huidige.
Denk zelf dat het vanaf productie jaar 2013 gaat lopen, dit productie jaar start vanaf mei/juni 2012.
Tot die tijd spreken we van productie jaar 2012 en daar hebben alle modellen nog het huidige logo , zo ook de Citigo

5yhg2g.jpg
2dlvl1j.jpg

andrehj

Forumguru
hoe groot moet het logo zijn?
Thanks, maar deze logo's had ik al gevonden. Om het logo te kunnen printen op een (wielnaafkap)sticker moet de buitenste rand egaal zijn, en niet een soort reflectie-effect hebben. Zoals dus logo waar ik in de 1st post naar linkte.

Ik kan bevestigen dat octavia's die vorige week geproduceerd zijn nog het oude logo hebben....zelf net op de mijne gezien. En nu een week wachten tot de 19e dat ik hem savonds ophaal!

Antera

Donateur
Maar de logo's zullen neem ik aan wel weer dezelfde formaten zijn als de huidige zodat ik ze straks ook kan monteren. en denk dat als je straks naafdopjes besteld dat er dan ook vanzelf de nieuwe logo's op komen

@marco2 : ja, want was vorige week nog langs geweest en live meegekeken in de computer (wateren lange was
Ijst aan octavia's). Dealer zei ook al dat het wel heel snel ging. Eind week 3 verwachten zij pas.

Hetzer

Forumguru
Maar de logo's zullen neem ik aan wel weer dezelfde formaten zijn als de huidige zodat ik ze straks ook kan monteren.

Ja dus zie ook dus de foto van de Citigo, de oude logo's hebben het zelfde formaat als de nieuwe, zelfs het etka nummer is hetzelfde

5yhg2g.jpg

@RefleCs dat idee heb ik ook....even de planken leegmaken voordat nieuwe er op komt....maar wat geeft het. Als je rijdt let je er niet op.

Canon-Eye

Donateur
even de planken leegmaken voordat nieuwe er op komt

Wat ik ervan gehoord heb (van een dealer, al ruim een half jaar geleden) komt er op neer dat bestaande modellen helemaal geen nieuw logo krijgen, maar alleen nieuw-geïntroduceerde modellen (en ook nieuwe facelifts???), vanaf een nader te bepalen datum.
Als je het echt wilt, zul je ze daarna wel los kunnen bestellen - maar ja, dat vind ik ook weer zo wanna-be overkomen...

Canon-Eye

Donateur
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.

Jezelf (of in dit geval: de auto) jeugdiger laten lijken dan de werkelijkheid - dáárom. Maar wie dat wil moet vooral z'n gang gaan...

Trouwens: er staat dat ik het wanna-be vind - en niet dat het wanna-be is. Subtiel maar toch essentieel verschil :).

darkprojectx

Forumguru
Wat wil Skoda nou met zn logo?
Krijgen we nu weer dat lelijke groene ding?
Waarom niet het logo van de Vision serie? Zwart met zilver?
Wie wil er nou een groen logo op zn auto? We hebben toch ook geen groene auto?
(althans, 99,8% van ons)

Hetzer

Forumguru
We krijgen ook de zwart grijze zoals op de studie modellen.
Het officiele logo is groen net zoals het vw logo blauw is en het seat logo rood, maar op de auto is dit ook zilver / zwart

piair1982

Forumguru
heb wat onderdeelnummers gevonden van de nieuwe logo's

Wie kan me vertellen of de maatvoering overeenkomt met die van de fabia?

6u0601151l mhb = wiel logo

1st853601 739 = motorkaplogo
1st853630 fxc = kofferbaklogo

Bovenaan Onderaan