Nieuw lid

Hoi,
Sinds twee weken de trotse bezitter van een Octavia IV combi Ambition uit 2020/2021. Toch maar bij een garage uit de buurt gekocht omdat het wel heel erg vervelend is als je een heel eind moet rijden voor een kleinigheidje mocht dat toch aan de hand zijn. En gelukkig had mijn garage een hele mooi Octavia staan. Uit Duitsland vanuit de lease. En met een opmerkelijk gat in de mat bij het gaspedaal. Omdat we gewend zijn aan camera’s heb ik er maar gelijk eentje in laten zetten aan de achterkant.
Onze vorige was een Nissan Leafe. Private lease. Heerlijk gereden hierin maar was toch beperkt in de kilometers. Met de Octavia willen we wel zoveel mogelijk elektrisch rijden. Maar goed, we merken nu al dat dat lastig wordt. Vorige week met de nieuwe auto naar kroatie gereden. En nu al een paar dagen met een lege batterij. Dat heeft af en toe wel een vervelende melding in het dashboard maar zijn we ondertussen wel aan gewend geraakt. Met een volle tank benzine hebben we nu maximaal 710 km op de teller gezien!!! We begonnen met 540 km. En dat was toen wel even slikken. Na al de kilometers op hele verschillende wegen te hebben gereden zijn we exht ontzettend blij met onze Skoda. Ik vind m ook nog altijd de mooiste die ik gezien heb. En ik zie er genoeg hier in kroatie.
En wat me dan opvalt is dat er geen enkele de IV Acherop heeft staan.
Straks hopelijk ook weer zonder problemen terug naar huis rijden. Super blij ook met de airco. Het is ontzettend warm hier. Tijdens het rijden kregen we nog wel 1 keer de melding dat de versnellingsbak over verhit was. Gelukkig daarna niet meer gezien.

Heel blij ook met dit forum en dat iedereen elkaar ook wil helpen.
De website zelf vind ik wat minder petting. Mede ook omdat ik alles met de mobiele telefoon doe.

Groeten
Richard

• Leuk
Waarderingen: CDO
Bovenaan Onderaan