Nieuw lid

Hallo allemaal,

Omdat ik me net heb aangemeld bij het forum ook maar even een eerste voorstel vanuit mijn kant. Ik ben Coen, 39 uit het mooie Friesland.

Nadat ik jaren ‘Frans’ heb gereden vanuit vorige dienstbetrekkingen, is hier toch ook een ‘Duitser’ op de oprit gekomen. Mijn vrouw reed altijd al VW en na de komst van een zoon moest er toch een grotere auto komen om al zijn spullen comfortabel mee te nemen. Ons oog is, zeker door de balzaal achterin, gevallen op een Octavia 3 1.0 TSI uit 2019. Ik vind het een mooi model, stoer en voorzien van vele gemakken!

Ben ik dan geheel tevreden? Nog niet helemaal. Waar de Franse auto’s standaard voorzien waren van alles wat ik wilde en nog veel meer, mis ik op de Octavia door zijn grootte toch echt wel de achteruitrijcamera. Die gaat er dus nog vanzelf een keer inkomen..

Omdat de auto met winterbanden werd aangekocht, zijn er andere velgen met zomerbanden gezocht die er sinds kort onder zitten. Een mooie aanvulling. En, dankzij de naafkappen van ome Ali ook helemaal af.

Ik zal me gaan verdiepen in de fora om meer over de mogelijkheden van de auto te weten te komen, maar één ding wat ik belangrijk vond is dat bij ingeschakelde DRL ook de achterlichten aan staan. Dus, dankzij een Carly module van vriend is dit ingeregeld.

Tot later!

Coen

IMG_4866.jpeg IMG_4985.jpeg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan