Nieuw lid

Hoi beste mede forumers.
Na een hele tijd mee gelezen te hebben op dit forum hebben we woensdag een Skoda Fabia 2 Combi Greenline besteld in de kleur Ralley Green. En dat is dan gelijk een mooie gelegenheid om me hier aan te melden.
En daar hoort natuurlijk ook een kleine introductie bij, dus bij deze :winkie:
De grote vraag is natuurlijk, wat willen de mensen weten, en hoe krijg je dat het leukste in een topic vermeld. Ik denk dat ik het lekker simpel hou en een kleine opsomming neer zet. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.

Naam: Guido
Geboorte datum: 31-03-1980
Woonplaats: Almere-Poort
Geslacht: Nee nog niet (Man)
Km per jaar: ca 32.000km (met de auto alleen)
Andere hobby's: Motor rijden (ca 6000km per jaar)
Auto: nu nog Peugeot 407, binnenkort Skoda Fabia 2 Combi Greenline
-Opties: Metaal lak Ralley Green, Dakrailing, Maxidot, armsteun, klein leer pakket, sunset, Parrot CK3100 carkit, opbergvakken onder de stoelen en in de kofferbak, hondenrek
Verwachte aflevering: over ca. 2 weken (showroom auto).

De reden dat wij voor de Fabia gekozen hebben is toch wel het verrassend ruime interieur tegen een interessante prijs, ook het lage verbruik speelde natuurlijk ook mee. Aangezien we een kleine hebben van net 8 weken en een hond hebben we nogal wat ruimte nodig. Daarnaast hadden we een paar meevallers waardoor we voor een nieuwe auto konden ipv een gebruikte.
Bij onze zoektocht naar een leuke deal kwamen we een auto in de showroom tegen die bijna al onze gewenste opties had. Zeker toen we er achter kwamen dat de levertijd nu bijna 4,5 maand was (eind september) was de keuze snel gemaakt.
Op het forum heb ik al een hoop tips en info gelezen waar ik veel aan gehad heb tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto. Ik hoop dan ook dat ik hier uiteindelijk ook mijn steentje kan bijdragen aan de algemene kennis van het forum.
 

Hetzer

Forumguru
Welkom hier op het forum, veel plezier met je auto, kleur is echt top, check mijn album maar eens !!
 
Mooie auto. Leuke velgen! Welke velgen zijn dit?
Wij zijn nog een beetje de opties voor winterbanden aan het bekijken. Een daarvan is 16" voor de zomerbanden en dan de standaard 15" gebruiken voor de winterbanden. Alleen nog even kijken hoe het met het prijskaartje zit...
 
251400km verder en dus tijd voor vernieuwing. Sinds gister zijn we de trotse eigenaren van een Skoda Oktavia 3 1.6tdi. Helaas zijn deze niet geleverd in Ralley Green, dus dan maar Racing Blue.
 
Bovenaan Onderaan