Nieuw lid met Octavia Combi RS

Ariandelange

Actief lid
Heb gister net me nieuwe auto gekocht, een octavia combi rs uit 2002 175000 km.

Wie ben ik:

Arian de lange
29 jaar en al jaren vag gek. Nu na jaren weer eens benzine ipv diesel.

Al genoeg plannen, waaronder tuning en navigatie (tips welkom)

Gr Arian

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 80
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 75

CDK

Forumguru
welkom @Ariandelange en gefeliciteerd met je RS, veel plezier er mee!
qua navigatie is een Zenec misschien een optie, een OEM Columbus is namelijk nogal diefstalgevoelig....
wat betreft tuning, daar kan je leuke dingen mee doen, o.a. bijvoorbeeld bij TVS, JD of Hartogh bijvoorbeeld.

greetz Corné

eriktv

Forumguru
Welkom Arian, zowaar twee O1 RS Combi's op het forum nu! Is dit de auto die in Eelde te koop stond?

Heb mijn RS nu een half jaar en hoop dat je er even weinig spijt van zal krijgen als ik :) veel plezier ermee!!

CDK

Forumguru
met je vraag over de turbo's kan ik je niet verder helpen, maar andere leden zeer waarschijnlijk wel.
het beloofd een leuk project te gaan worden begrijp ik :thumbsup: hou ons maar goed op de hoogte dan aub :jaja: foto's zijn we ook dol op :D heb je nog een bepaalde doelstelling qua tuning of zie je wel wat er van gaat komen?

Ariandelange

Actief lid
Turbo , injectoren , chip op maat en rvs uitlaat (eps,miltek)

Verder me 19 inch r8 velgen in mat antraciet metallic

Meer niet voorlopig , ma zal gestaag gaan ivm gezin haha

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum. Als ik het zo lees heb je flinke plannen met de Octavia. Een tip van mijn kant, laat eerst de brandstofpomp checken voor je gaat tunen: het komt af en toe voor dat een brandstofpomp onder standaard omstandigheden het net redt, maar dat ie met tunen het niet meer aan kan, en op korte termijn vervangen moet worden (en dan kun je bijna weer van vooraf aan opnieuw beginnen, met tuning), zeker gezien de km-stand en het feit dat je turbo en injectoren aan wil passen, lijkt mij dit een goede zaak om vooraf te checken bij een deskundige.

Bovenaan Onderaan