Nieuw lid met cityGo en op zoek naar Karoq

Beste allemaal,

Nieuw lid meld zich. Mijn naam is Roel, 40 jaar en wonende in het mooie Bathmen. Ooit in het bezit geweest van een octavia tdi. Nu zijn de oude auto’s (V50 2.4 en Yaris uit 1999!) compleet op gereden zijn we op zoek naar 2 auto’s. De 1e is al aangeschaft en dat is de CityGo als 2e bakkie. Na eigen prettige ervaring met de octavia en positieve verhalen uit de omgeving mag de gezinswagen ook een ook een Skoda worden.
We willen graag de lucht in en hebben de zinnen gezet op een Karoq. Al een aantal proefritten gemaakt maar de 1 was al verkocht voordat we de beslissing hadden gemaakt en de ander was een wagen gesponsord door Javaanse jongens, van Nelle, Drum en Marlboro leek het wel. Bah wat een rooklucht. Deze maar laten staan. Nu zijn we nog zoekende. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportline maar de vrouw wil graag minder uitgeven.
Iemand tips waar op te letten? Of goede ervaringen met verkoopadressen?(omgeving Overijssel/Gelderland heeft voorkeur) Dan hoor ik het graag. Uiteraard ga ik ook hier even rond speuren.

Groetjes

fanSkoda-VW

Forumguru
Ik keek ook naar de Karoq en die was ook weg voordat ik ja kon zeggen.
Het is een VW T-Roc geworden 1.5 DSG sport. Import door NL garage uit DK. Geen spijt van.

Sterkte met het zoeken én vinden.

1983jeroen

Forumguru
Als je een Octavia gewend bent is een T-Roc wel een serieus krappere auto.
Kofferbak is veel kleiner, maar ook de ruimte op de achterbank.
Rijd er nu 2,5 week in als leenauto, maar het zou mijn keuze niet zijn met een gezin.
Verder is het wel oké, maar nergens een uitblinker in wat mij betreft.

Maar een T-Roc is geen Karoq. Die laatste ken ik niet goed genoeg. Is wel ruimer dan de T-Roc zie ik.
Zou wel minimaal de 1.5 nemen

De T roc zoek ik ook helemaal niet naar. Er moet ook af en toe een weimaraner achterin.
De 1.5 tsi is idd een vereiste.

Bovenaan Onderaan