nieuw hier

Hallo allemaal.

Ik ben Nick en woon in Rotterdam

Sindskort lid geworden omdat ik een pool auto heb, en dat is een Skoda Octavia uit 2019, met de gedeelde koplampen.
En als toeval tijdens vakantie was de huurauto een Fabia met net 6100 km,

Maar goed de Octavia dus, heerlijke auto met lekker veel ruimte.
Pano dak erin, en dat heb ik wel gemist in mijn vorige auto zeg.

foto volgt want die is te groot.

gr. Nick

PizzaPieter

Donateur
Hi en welkom,

Mss nog iets meer info over de auto (uitvoering, kmstand, motorisering) om het als naslagwerk te gebruiken bij vragen in de toekomst.

hier dan voor de volledigheid het model, foto moet ik nog ff aanpassen…

Skoda Octavia Combi 2019
1.6 TDI Greentech Sport Busines
in de prachtige besmettelijke kleur wit. maar dat smoelt wel lekker met de zwarte gril en daklijsten.
km iets over de 180K

foto
full

Laatst bewerkt:
best een stoere bak al zeg ik het zelf.
al heb ik wel al een paar keer gehad dat het scherm uitviel en weer opnieuw op starte.
vrijdag toch voor een beurt naar de stealer, gelijk maar even melding van maken.

dank je wel voor het warme welkom.
En waarschijnlijk maak ik binnenkort een afspraak om het een en ander aan te laten passen :cool:

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Als je scherm af en toe uitvalt, zou ik in elk geval even een firmware update voor je systeem vragen bij @Antera .

Hoe lang mag je nog van deze pool-auto genieten, want meestal staan ze bij een dergelijke leeftijd en kilometerstand wel op nominatie om vervangen te worden.

normaal zou de auto er inderdaad al uit zijn, maar hier zijn het geen lease maar bezit.
En omdat ik hier net begonnen ben, en deze ook net vrij is is het logisch om even te wachten.
en geniet ik nog van de wat lagere bijtelling. Omdat auto’s fors duurder zijn geworden.

Bovenaan Onderaan