Ruben03
Lid
Na jaren Italiaanse wagens gereden te hebben waarvan de laatste een Alfa 159SW. Was het na 4 jaar tijd hem te vervangen en ben ik eens gaan rondkijken. Mijn eisen waren beetje hetzelfde als de Alfa groot comfortabel en snel. Nu is het zo dat je bij de Italianen tegenwoordig bijna heel je spaarvarken er doorjaagt voor zo'n auto. Daar had ik uiteraard niet veel zin in, dus maar eens gaan kijken wat er nog op de markt te vinden was. Ik had al wel eens wat gelezen over Skoda dat zij enorme vooruitgang geboekt hadden naar imago en degelijkheid. Dus dacht ik na even twijfel mhm toch maar eens een dealer binnenstappen en het van dichtbij bekijken. Groot was mijn verbazing hoe goed ze in elkaar steken tegenwoordig. Helemaal niet meer zoals de witte Skoda 120 die mijn ouders vroeger hadden. Mijn oog viel en men hart ook wel op de Octavia RS dus deze maar eens laten uittellen. Groot was mijn verbazing hoeveel waar je voor je geld krijgt. Daar moest ik dus niet lang over nadenken. Nu wacht ik sinds mei vol spanning op mijn rally groene Skoda Octavia RS, die als alles goed zit over enkele weken geleverd wordt.