Nieuw en dus even voorstellen Skoda Octavia Scout

JMB

Nieuw lid
Hallo allemaal

Ik ben Jeroen uit muiderberg en rij nu een dikke 2 jaar een Skoda Octavia Scout 2.0 TDI uit 2007. Het was een demo auto met 30K op de teller en heb er zelf inmiddels 54K op zitten.
Ik heb weining aan de auto hoeven doen anders dan een navigatiesysteem erin zetten (ZENEC NC-2010 , fijn apparaat)
en een set 17' winterset gekocht( zomerset is de standaard 17" voor de scout) Heb veel kilometers in de bergen van zwitserland erop zitten, zowel in de zomer als de winter.
Al met al een heerlijke betrouwbare auto die zich absoluut kan meten met de Allroad varianten van Audi

Hier wat plaatjes , ik weet van het audiforum dat veel mensen(incl myself) daar gek op zijn.

AllroadBos 026.jpg AllroadBos 064.jpg DSC01044.jpg

Bijlagen

• Schweiz 024.jpg
    Schweiz 024.jpg
    159,7 KB · Weergaven: 34

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellige forum. Mooie O2 heb je. Je ziet ze niet heel veel.

hemi24

Forumguru
Altijd mijn favoriet geweest een Scout TDI (evenals een L&K), maar helaas niet binnen het leasebudget... ;)

Mooi in elke kleur, zolang het maar geen zilvergrijs is, want dat zijn de meeste helaas.

Ben benieuwd wat je verbruik zo gemiddeld is, hou je dit bij?

JMB

Nieuw lid
Ik ben zelf nogal een kleurenmannetje.. :) maar de scouts zie je idd niet zoveel in NL dus de keuze was niet reuze. Had het liefst een RS blauwe gekocht maar kleur naar klantenwens kan volgens mij niet bij skoda toch? Dus het was idd de keuze tussen grijs of zwart iets anders heb ik destijds niet kunnen vinden en dan kies ik ook voor zwart :)
Ik rij gemiddeld 1 op 15.5.. op zich ben ik daar wel tevreden mee. Zou wel beter kunnen maar rij voornamelijk korte stukken. Het viel me op dat ik met de laatste rondrit door Zwitserland (incl een 6 tal bergpassen ) met 1 op 17 wegkwam over 4.500KM.. niet slecht.

Bovenaan Onderaan