Nexus en geluidsniveau mp3 speler

lordmorgoth

Nieuw lid
Vanaf halverwege december ben ik de trotse bezitter van een O2 BE. Helaas omdat het een voorraadmodel was is deze nog geleverd met de Nexus navigatie.

Volgens de dealer is de Columbus nog niet als accesoire leverbaar :(

Nu heb ik het volgende probleem. Omdat de Nexus geen mp3's pakt heb ik een MP3 speler aangeschaft en deze in de middenarmsteun op de AUX aansluiting aangelosten. Wanneer ik in de Nexus kies voor AUX krijg ik geen geluid te horen, wanneer ik 'm op AV zet wel. Opzich nog geen probleem, maar ik moet het geluid van de mp3 speler bijna op max. zetten om een beetje normaal geluidsniveau te horen te krijgen, waardoor het geluid niet om aan te horen is... Is er een manier om het geluidssignaal van de mp3 speler door de Nexus tot een acceptabel niveau te laten versterken?
 

!Škoda!

Actief lid
In de setup van de Columbus is er een optie om van de aux ingang het niveau tw bepalen (laag medium hoog).
Kan dat niet bij de Nexus?
 

lordmorgoth

Nieuw lid
Die optie heb ik niet kunnen vinden (of ik kijk er constant over heen), waar staat die optie precies in de Columbus?
 
Heb ook een nexus waarbij ik av moet kiezen. Mijn ipod was gelocked qua max volume, deze heb ik verwijderd en met mp3 gain kun je het volume verhogen tot max 95/96 dB.

Heb nu een meizu M3 waarbij het volume ook steeds vol open staat maar wel nog goed klinkt.

Suc6.
 

Octavia_II

Actief lid
[moderatorbreak]
Dit soort "geintjes" doen we niet aan. Het is ook een nutteloze posting.[/moderatorbreak]
 
Bovenaan Onderaan