New VW Fox, niet voor europa

Hetzer

Forumguru
New VW Fox,maar niet voor europa

ziet er een stuk beter uit de Facelift van deVolkswagen Fox, maar helaas hij komt niet naar Europa

citaat:

AMSTERDAM - Volkswagen gaat geen moeite doen om de nu in Brazilië gepresenteerde gefacelifte Fox op de boot naar Nederland te zetten. De investeringen wegen niet op tegen de korte periode dat het driedeurs hatchbackje in ons land te koop zal zijn. De fabrikant haalt de Fox namelijk in de loop van 2010 uit het Europese leveringsprogramma. De huidige uitgave blijft vooralsnog in het programma.

Please Wait ...
De in Brazilië gebouwde Fox krijgt na een make-over een andere grille en lichtunits, wat de Fox de looks van een echte Volkswagen geeft. De wagen is niet langer een buitenbeentje op het gebied van design. Ook aan de achterzijde voert Volkswagen vernieuwingen door. De lichtunits zijn geheel in stijl van de nieuwe Polo.
 

Bijlagen

  • f1.jpg
    f1.jpg
    45,2 KB · Weergaven: 15
  • f2.jpg
    f2.jpg
    37 KB · Weergaven: 27
  • f3.jpg
    f3.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 8
  • f4.jpg
    f4.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 5
  • f5.jpg
    f5.jpg
    40,5 KB · Weergaven: 7

Hetzer

Forumguru
nog een paar
 

Bijlagen

  • f6.jpg
    f6.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 2
  • f7.jpg
    f7.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 1
  • f8.jpg
    f8.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 5
  • 741_int_0092_640x408.jpg
    741_int_0092_640x408.jpg
    38,5 KB · Weergaven: 19
  • 741_int_0089_640x408.jpg
    741_int_0089_640x408.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 16

LenK

Forumguru
Is een hele vooruitgang tov dat huidige ding. Dat is nooit iets geweest. Als die in de loop van 2010 uit de showroom verdwijnt dan zal er toch iets voor in de plaats gaan komen?
 

LenK

Forumguru
de Up gaat de Fox vervangen
Is die al zover klaar dan. Behalve onderling verschillende concepts nog niet echt concreet. Als de A1 een Up variant is dan is die nog het verst klaar. Was ook al eerder aangekondigd dan de kleine VW.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat het een gemiste kans is voor VW om hem niet naar NL te halen. Deze smoelt aanzienlijk beter dan de huidige Fox..
 

Okki

Donateur
Ik denk ook dat het een gemiste kan is om niet de 5 deurs naar Nederland te halen. Hier nu alleen een 3 deurs.

Was de 5 deurs er geweest, dan had ik die overwogen als 2e auto.
 

Gieliovd

Forumguru
Zo, waarschuw me voortaan even voordat je mezelf in de spiegel laat kijken!

Draak van een bak is het die Fox. Te zwaar om een kleintje te zijn. Te klein voor mij.
 
Bovenaan Onderaan